Kevään webinaarit pidetty - kiitos osallistuneille!

#Digiforum

Webinaareissa tuomme tuoreita näkökulmia ja asiantuntijuutta kolmeen pinnalla olevaan teemaan: personoitujen mobiilipalveluiden kehittämiseen, markkinoinnin automaation hyödyntämiseen käytännössä sekä käyttäjätutkimukseen palveluiden kehittämisessä.

Julkaisemme syksyn webinaarit elokuussa.

webinaarit-2017-emaileri.jpg
Blogeja ja artikkeleita

Näin onnistut markkinoinnin automaation käyttöönotossa

19.04.2017 / Jarno Malaprade

Kun yrityksessä päätetään siirtyä markkinoinnin automaatioon, edessä on huikea ja kokeiluihin kannustava oppimisprosessi. Kun markkinointi alkaa jalostaa liidejä myynnin käyttöön, myös yrityskulttuurin on muututtava. Muutoksessa on järkevää edetä vaiheittain ja asiantuntijan kanssa laadittua käyttöönottosuunnitelmaa seuraten, neuvoo konsultti Jarno Malaprade Tietotalosta.

Read more Lue lisää

Kuntien digitaaliset palvelut tasa-arvoistuvat KaPA-lain myötä – Tietotalolta kattava ratkaisu Palvelutietovaranto-hankkeeseen

22.02.2017 / Mika Pitkämäki

Monilla kunnilla tulee tämän kevään aikana kiire tuottaa palveluidensa kuvaukset Suomi.fi-palvelutietovarantoon (PTV), johon niin sanottu KaPA-laki niitä velvoittaa. Tietotalo tarjoaa avuksi konsultaatiota sekä teknistä ratkaisua, joka mahdollistaa tuotetun tiedon esittämisen halutulla tavalla kunnan verkkopalvelussa. Useassa tapauksessa tämä helpottaa merkittävästi kuntien urakkaa, kertoo Tietotalon toimitusjohtaja Mika Pitkämäki.

Read more Lue lisää

Nämä asiat sinun on hyvä tietää mobiililiiketoiminnasta vuonna 2017

10.02.2017 / Jari Auranen

Mobiililiiketoiminnan kehittäminen nousee yhä useamman yrityksen agendalle vuoden 2017 aikana. Tämä oli keskeinen tulos, kun teimme viime vuoden lopulla kyselyn, johon saimme 120 vastausta lähes 90 organisaatiosta. Vastaajista 82 % katsoo, että yritys aikoo panostaa mobiililiiketoiminnan kehittämiseen kuluvan vuoden aikana.

Read more Lue lisää

Miten erottua käyttäjäkokemuksella, kun kaikki näyttää samalta?

08.11.2016 / Kimmo Alaraudanjoki

Käyttäjä- ja asiakaskokemus ovat keskeisiä menestystekijöitä digitaalisissa palveluissa. Artikkelissa UX-suunnittelija Kimmo Alaraudanjoki kertoo, miten käyttäjäkokemusta voidaan parantaa visuaalisella selkeydellä, sisältökokonaisuuksilla ja toimivalla vuorovaikutuksella.

Read more Lue lisää

Sisältöjen muotoilu yhä tärkeämpää, mutta se jää usein tekemättä

18.10.2016 / Iisakki Härmä

Kun entistä suurempi osa sisällöistä kulutetaan mobiilissa ja kiireen keskellä, tekstejä ei enää lueta keskittyneesti vaan silmäillen. Tämän vuoksi ei enää riitä, että sisällöntuottajat kiinnittävät huomiota sisältöjen laatuun. Lisäksi pitäisi huomioida entistä enemmän sisältöjen muoto.

Read more Lue lisää

Fokuksessa palveluyritysten asiakaskokemus

17.10.2016 / Kimmo Alaraudanjoki

Miten asiakaskokemukseen panostaminen vaikuttaa liiketoimintaan digitaalisessa ympäristössä. Lue UX-konsultti Kimmo Alaraudanjoen blogi digitaalisesta asiakaskokemuksesta.

Read more Lue lisää

Haluan pysyä ajantasalla digitaalisista ilmiöistä ja tilata uutiskirjeen

social.tietotalo.fi

Näkökulmia digitaalisuuteen @Tietotalo