Lataa aiempien webinaarien aineistoja

#Digiforum

Pidä yllä osaamistasi ilmoittautumalla maksuttomiin webinaareihimme. Kerrothan webinaareista myös kollegoillesi, jotta mahdollisimman moni kiinnostunut pääsee niihin osallistumaan.

Voit vapaasti ladata aiempien webinaarien aineistoja.

webinaarit-2017-emaileri.jpg
Blogeja ja artikkeleita

Tietotalo Episerverin kumppanipäivässä Tukholmassa - Mitä ajatuksia tapahtuma herätti?

27.02.2019 / Jenni Närhi

Osallistuimme helmikuun alussa Episerverin kumppanipäivään Tukholmassa. Tilaisuudessa kerrottiin Episerverin tulevaisuuden suunnitelmista, jaettiin tietoa menestyksekkäistä tavoista toimia sekä käytiin läpi kiinnostavia asiakascaseja. Kerron tässä kirjoituksessani hieman päivän aikana käsitellyistä teemoista liiketoiminnan näkökulmasta.

Read more Lue lisää

Jos CMS olisi puhelin, Episerver olisi älypuhelin

13.02.2019 / Iisakki Härmä

Monet tuntevat Episerverin edelleen sisällönhallintajärjestelmänä (CMS), vaikka enää hyvin pieni osa yhtiön bisneksestä liittyy sisällönhallintaan. Verkkokaupan ohella sisältöjen älykäs jakaminen, haku ja personointi ovat nousseet niin merkittävään asemaan, että perinteinen termi sisällönhallintajärjestelmä alkaa olla pahasti vanhentunut.

Read more Lue lisää

Lataa white paper: 5 ideaa sisältöjen personointiin Episerverissä

02.11.2018 / Iisakki Härmä

Sisältöjen personointi on yksi tapa parantaa verkkopalvelun käyttökokemusta ja konversiota. Toteutimme white paperin siitä, millaisia keinoja Episerver tarjoaa sisältöjen personointiin.

Read more Lue lisää

Personoiduilla laskeutumissivuilla puhuttelet asiakasta eri vaiheissa ostopolkua

11.05.2018 / Iisakki Härmä

Personoiduilla laskeutumissivuilla asiakkaan eteen voidaan nostaa juuri heitä siinä tilanteessa parhaiten puhuttelevat sisällöt ja CTA:t. Jo nähdyt tai muuten epärelevantit sisällöt voidaan piilottaa taustalle, mikä tekee laskeutumissivuista ytimekkäitä ja suoraviivaisia. Markkinoijan kannalta tämä tarkoittaa konversion huomattavaa paranemista, ja lisäksi personoidut laskeutumissivut ovat nykyään huomattavasti helpompi laittaa pystyyn kuin vielä pari vuotta sitten.

Read more Lue lisää

Mobiili nostaa urheilutapahtumien kisafiiliksen uudelle tasolle

16.09.2017

Second screen ei ole enää vain kotisohvan penkkiurheilijan juttu, vaan nykyään se määrittelee uudelleen myös kisaturistin kokemukset paikan päällä. Tämän osoittivat Tietotalon käytännön kokemukset mobiilisovelluksista Pohjoismaisten hiihtolajien MM-kilpailuissa Lahdessa sekä Taitoluistelun MM-kilpailuissa Helsingissä.

Read more Lue lisää

Näin onnistut markkinoinnin automaation käyttöönotossa

19.04.2017 / Jarno Malaprade

Kun yrityksessä päätetään siirtyä markkinoinnin automaatioon, edessä on huikea ja kokeiluihin kannustava oppimisprosessi. Kun markkinointi alkaa jalostaa liidejä myynnin käyttöön, myös yrityskulttuurin on muututtava. Muutoksessa on järkevää edetä vaiheittain ja asiantuntijan kanssa laadittua käyttöönottosuunnitelmaa seuraten, neuvoo konsultti Jarno Malaprade Tietotalosta.

Read more Lue lisää
social.tietotalo.fi

Haluan pysyä ajantasalla digitaalisista ilmiöistä ja tilata uutiskirjeen

Näkökulmia digitaalisuuteen @Tietotalo

Tietotalon sivuilla käytetään evästeitä käytön optimoimiseksi. Lue lisää Voit estää evästeiden käytön selainasetuksista.
Hyväksyn