Kevään 2017 webinaarit julkaistu - ilmoittaudu mukaan!

#Digiforum

Kevään webinaareissa tuomme tuoreita näkökulmia ja asiantuntijuutta kolmeen pinnalla olevaan teemaan: personoitujen mobiilipalveluiden kehittämiseen, markkinoinnin automaation hyödyntämiseen käytännössä sekä käyttäjätutkimukseen palveluiden kehittämisessä.

Ole valmis tuleviin haasteisiin ja ilmoittaudu mukaan.

Blogeja ja artikkeleita

Nämä asiat sinun on hyvä tietää mobiililiiketoiminnasta vuonna 2017

10.02.2017

Mobiililiiketoiminnan kehittäminen nousee yhä useamman yrityksen agendalle vuoden 2017 aikana. Tämä oli keskeinen tulos, kun teimme viime vuoden lopulla kyselyn, johon saimme 120 vastausta lähes 90 organisaatiosta. Vastaajista 82 % katsoo, että yritys aikoo panostaa mobiililiiketoiminnan kehittämiseen kuluvan vuoden aikana.

Read more Lue lisää

Miten erottua käyttäjäkokemuksella, kun kaikki näyttää samalta?

08.11.2016 / Kimmo Alaraudanjoki

Käyttäjä- ja asiakaskokemus ovat keskeisiä menestystekijöitä digitaalisissa palveluissa. Artikkelissa UX-suunnittelija Kimmo Alaraudanjoki kertoo, miten käyttäjäkokemusta voidaan parantaa visuaalisella selkeydellä, sisältökokonaisuuksilla ja toimivalla vuorovaikutuksella.

Read more Lue lisää

Sisältöjen muotoilu yhä tärkeämpää, mutta se jää usein tekemättä

18.10.2016 / Iisakki Härmä

Kun entistä suurempi osa sisällöistä kulutetaan mobiilissa ja kiireen keskellä, tekstejä ei enää lueta keskittyneesti vaan silmäillen. Tämän vuoksi ei enää riitä, että sisällöntuottajat kiinnittävät huomiota sisältöjen laatuun. Lisäksi pitäisi huomioida entistä enemmän sisältöjen muoto.

Read more Lue lisää

Fokuksessa palveluyritysten asiakaskokemus

17.10.2016 / Kimmo Alaraudanjoki

Miten asiakaskokemukseen panostaminen vaikuttaa liiketoimintaan digitaalisessa ympäristössä. Lue UX-konsultti Kimmo Alaraudanjoen blogi digitaalisesta asiakaskokemuksesta.

Read more Lue lisää

Mobiilisovellus on brändin arvokkain markkinointikanava

19.09.2016 / Jarno Malaprade

Tässä blogissa kerron viisi syytä, miksi brändin tulisi rakentaa oma mobiilisovellus ja miten kehitystyössä pääsee liikkeelle nopeasti jo muutaman päivän työpanoksella.

Read more Lue lisää

Turhat kuitit ja rikkinäiset kortit väistyvät mobiilimaksamisen tieltä

13.09.2016 / Antti Brunni

Älypuhelimien käytön yleistyminen kuluttajien arjessa laittaa fiksut yritykset miettimään uudelleen mobiililiiketoimintansa. Jatkossa tuotteet ja palvelut pitäisi pystyä myös maksamaan ketterästi mobiiliympäristössä, ja siksi maksamisen ratkaisut ovat parhaillaan nousemassa yhdeksi ajankohtaisimmista aiheista alan bisneksessä.

Read more Lue lisää

Haluan pysyä ajantasalla digitaalisista ilmiöistä ja tilata uutiskirjeen

social.tietotalo.fi

Näkökulmia digitaalisuuteen @Tietotalo