Onko tavoitteenasi edelläkävijyys digitaalisissa palveluissa?

Arvostat käyttäjälähtöisyyttä mobiilissa ja web-palveluissa?

Kaipaat tehokkaita ja ketteriä ratkaisuja verkkokauppaan ja sisällöntuotantoon?

Tarvitset kumppanin, joka auttaa sinua erottumaan massasta?

Tervetuloa keskustelemaan kanssamme.

Tutustu toimialaosaamiseemme

Terveydenhuolto - Asiakaslähtöisiä terveyspalveluja

Asiakaslähtöisten terveyspalveluiden toteuttaminen vaatii syvää teknologista osaamista ja ymmärrystä asiakaskokemuksesta. Kaikkia terveyteen liittyviä tietointensiivisiä palveluita koskee vaatimus korkeasta intimiteetistä ja tietoturvasta.

Read more Lue lisää

Matkailu - Asiakas edellä matkailussa

Matkailuyritysten menestyminen kansainvälisessä kilpailussa vaatii panostuksia digitaalisiin kanaviin ja välineisiin. Meillä on vuosien kokemus ja laaja osaaminen matkailutoimialasta sekä palveluiden digitalisoimisesta.

Read more Lue lisää

Kunnat - Kuntien digitaalisten palveluiden kehittäminen

Meillä on pitkä kokemus kuntien verkkoviestinnän kumppanina. Pitkäaikaisten asiakuuksien myötä olemme kehittäneet toimialan osaamistamme ja yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme luoneet ratkaisuja, jotka ovat hyödynnettävissä kaikissa kunnissa.

Read more Lue lisää
Asiakkaitamme

Näin onnistut markkinoinnin automaation käyttöönotossa

Kun yrityksessä päätetään siirtyä markkinoinnin automaatioon, edessä on huikea ja kokeiluihin kannustava oppimisprosessi. Kun markkinointi alkaa jalostaa liidejä myynnin käyttöön, myös yrityskulttuurin on muututtava. Muutoksessa on järkevää edetä vaiheittain ja asiantuntijan kanssa laadittua käyttöönottosuunnitelmaa seuraten, neuvoo konsultti Jarno Malaprade Tietotalosta.

Jarno Malaprade 19.04.2017

Helsinki2017-sovellus tuo kisahuuman käden ulottuville

Maailman parhaat taitoluistelijat valtaavat Helsingin, kun lajin MM-kilpailut kisataan Hartwall Arenalla 29.3.-2.4.

27.03.2017

Lahti2017 -mobiilisovelluksella kisapäivästä kaikki irti - Tietotalon toteuttama sovellus palvelee kisayleisöä paikan päällä

Pohjoismaisten hiihtolajien MM-kisojen mobiilisovellus on kisakävijän mukana kulkeva kisaopas, jonka avulla on helppo suunnitella oma kisapäivänsä. Sovellus on pääosin käytettävissä ilman verkkoyhteyttä ja sen sisällöt voi räätälöidä omien kiinnostuksen kohteidensa mukaan.

15.02.2017
Hetki sitten käynnistyi matkailualan Kasvu Open -päivä Rovaniemellä! Yhtenä myllärinä eli yritysten sparraajana toimii Mika Pitkämäki Tietotalosta. Päivän päätteeksi on vielä luvassa semifinaali, jossa valitaan Kasvupolun voittajat, jotka etenevät syksyllä 2017 järjestettävään Kasvu Open valtakunnalliseen sparraukseen. http://ow.ly/65zL30bL1j3
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
Olemme partneroituneet loppuvuodesta 2016 SharpSpringin kanssa, ja edustamme SharpSpring-markkinointiautomaatiojärjestelmää Suomessa. Yhteistyön...
Partneroiduimme SharpSpringin kanssa ja edustamme markkinoinnin automaatiojärjestelmää Suomessa! Ensimmäiset asiakastoteutukset ovat käynnistyneet ja kiinnostusta markkinajohtajat haastavaan järjestelmään näyttää olevan. Otathan rohkeasti yhteyttä kuullaksesi lisää!
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
"Case Omnia käyttäjätutkimus: ajankohtaiset asiat paremmin esille ja sisältöjen tukeminen esim. värielementeillä" #Digiforum #cx #ux #design
Tietotalo Twitter
"Käyttäjätukimus parantaa osumatarkkuutta kaikissa web-projekteissa aina konseptoinnista jatkuvaan kehitykseen" #Digiforum #cx #ux #design https://t.co/IqYTikWYPY
Tietotalo Twitter
"Asiakkaat määrittävät kokemuksen." #Digiforum #ux #cx
Tietotalo Twitter
#Digiforum ja käyttäjäkokemus, puikoissa @malaprade "vain 1% yrityksistä tuottaa erinomaista #asiakaskokemus ta" #CX #UX #Webdesign https://t.co/Jcjx5UC9Pu
Tietotalo Twitter
Webinaareilla pidämme huolen, että asiakkaillamme on viimeisin tieto verkkoviestinnän, mobiilin ja digitaalisen markkinoinnin ajankohtaisista...
Ylihuomisen Tietotalon webinaarin aiheena käyttäjätutkimus. Jarno Malapraden johdolla paneudumme käyttäjätutkimuksen menetelmiin ja sen avulla saataviin hyötyihin digitaalisten palveluiden kehittämisessä. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
Lataa leijonafanin ykkösopas Pariisiin! #mmkisat #leijonafanit #leijonat Android: https://t.co/4ZK3N37K7h iOs: https://t.co/DVKNkQLKsp https://t.co/WVPdUp4HGC
Tietotalo Twitter
Webinaareilla pidämme huolen, että asiakkaillamme on viimeisin tieto verkkoviestinnän, mobiilin ja digitaalisen markkinoinnin ajankohtaisista...
Seuraavassa Tietotalon webinaarissa käsitellään käyttäjätutkimusta ja sen merkitystä verkkopalvelun kehittämisessä. Käyttäjätutkimuksesta kilpailuetua -webinaari järjestetään torstaina 11.5. klo 13-14. Webinaarissa käymme läpi muun muassa: • Käyttäjätutkimusten menetelmät • Käyttäjätutkimus käytännössä • Jatkuva testaaminen ja käyttökokemuksen optimointi • Case Omnia – Kokonaisvaltainen verkkopalvelun käyttäjätutkimus Varaa paikkasi nyt ja ilmoittaudu mukaan!
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
Käyttäjätutkimuksesta kilpailuetua -webinaari to 11.5. - ilmoittaudu mukaan! Mukana Case Omnia, https://t.co/OKYlRtz3sD #Digiforum https://t.co/wJPnWgq2wI
Tietotalo Twitter
Tutustuhan Lappsetin PlayCare-palvelun uusiin sivuihin! Hyvältä näyttää :) https://t.co/S9Y02DLYQA
Tietotalo Twitter
Jos #markkinointiautomaatio on ajankohtaista, niin lue blogistamme vinkit onnistuneeseen käyttöönottoon. #tietotalo @malaprade https://t.co/rEq5cEkE75
Satu Soitula Twitter
Kun yrityksessä päätetään siirtyä markkinoinnin automaatioon, edessä on huikea ja kokeiluihin kannustava oppimisprosessi. Kun markkinointi alkaa...
Lue blogistamme Jarno Malapraden neuvot onnistuneeseen markkinoinnin automaatioratkaisun käyttöönottoon. Mitä hyötyä on käyttöönottosuunnitelmasta? Miten luon pisteytysjärjestelmän liideille ja miten data on hyödynnettävissä? Entä, kauanko muutosprosessin läpivieminen keskimäärin vie?
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook

Haluan pysyä ajan tasalla digitaalisista ilmiöistä ja tilata uutiskirjeen