• Tietotalo laajentaa matkailualan palvelutarjontaansa Bókun-kumppanuudella - Katso webinaaritallenne!

    Lue lisää
  • Jamk panostaa sisältölähtöiseen kehittämiseen - Sisällöntuottajille puolen vuoden valmennusohjelma

    Lue lisää

Onko tavoitteenasi edelläkävijyys digitaalisissa palveluissa?

Arvostat käyttäjälähtöisyyttä mobiilissa ja web-palveluissa?

Kaipaat tehokkaita ja ketteriä ratkaisuja verkkokauppaan ja sisällöntuotantoon?

Tarvitset kumppanin, joka auttaa sinua erottumaan massasta?

Tervetuloa keskustelemaan kanssamme.

Tutustu toimialaosaamiseemme

Terveydenhuolto - Asiakaslähtöisiä terveyspalveluja

Asiakaslähtöisten terveyspalveluiden toteuttaminen vaatii syvää teknologista osaamista ja ymmärrystä asiakaskokemuksesta. Kaikkia terveyteen liittyviä tietointensiivisiä palveluita koskee vaatimus korkeasta intimiteetistä ja tietoturvasta.

Read more Lue lisää

Matkailu - Asiakas edellä matkailussa

Matkailuyritysten menestyminen kansainvälisessä kilpailussa vaatii panostuksia digitaalisiin kanaviin ja välineisiin. Meillä on vuosien kokemus ja laaja osaaminen matkailutoimialasta sekä palveluiden digitalisoimisesta.

Read more Lue lisää

Kunnat - Kuntien digitaalisten palveluiden kehittäminen

Meillä on pitkä kokemus kuntien verkkoviestinnän kumppanina. Pitkäaikaisten asiakuuksien myötä olemme kehittäneet toimialan osaamistamme ja yhdessä asiakkaidemme kanssa olemme luoneet ratkaisuja, jotka ovat hyödynnettävissä kaikissa kunnissa.

Read more Lue lisää
Asiakkaitamme

Jamk panostaa sisältölähtöiseen kehittämiseen – Sisällöntuottajille viestintäkoulutusta ja tukea tekemiseen

Jyväskylän ammattikorkeakoulun (Jamk) viestintä halusi yhtenäistää lukuisten sisällöntuottajiensa toimintatapoja sekä tarjota heille jatkuvaa tukea verkkosisältöjen kehittämiseen. Tähän tarpeeseen Tietotalon sisältöpalvelun asiantuntijat tarjosivat puolen vuoden mittaisen valmennusohjelman, joka sisälsi workshop-päivän sekä seitsemän palautekeskustelua sisältöklinikoiden muodossa.

28.11.2017

Personoiduilla laskeutumissivuilla puhuttelet asiakasta eri vaiheissa ostopolkua

Personoiduilla laskeutumissivuilla asiakkaan eteen voidaan nostaa juuri heitä siinä tilanteessa parhaiten puhuttelevat sisällöt ja CTA:t. Jo nähdyt tai muuten epärelevantit sisällöt voidaan piilottaa taustalle, mikä tekee laskeutumissivuista ytimekkäitä ja suoraviivaisia. Markkinoijan kannalta tämä tarkoittaa konversion huomattavaa paranemista, ja lisäksi personoidut laskeutumissivut ovat nykyään huomattavasti helpompi laittaa pystyyn kuin vielä pari vuotta sitten.

Iisakki Härmä 14.11.2017

Tietotalo laajentaa matkailutoimialan palvelutarjontaansa Bókun-kumppanuudella yhteistyössä Airtouchin kanssa

Tietotalo on solminut kumppanuuden islantilaislähtöisen Bókunin kanssa, joka kehittää ja ylläpitää aktiviteetti- ja ohjelmapalveluyrityksille suunnattua verkkokauppa- ja markkinapaikkaratkaisua.

09.10.2017
Jyväskylän ammattikorkeakoulun (Jamk) viestintä halusi yhtenäistää lukuisten sisällöntuottajiensa toimintatapoja sekä tarjota heille jatkuvaa tukea...
Tietotalon sisältöpalvelun asiantuntijat toteuttivat Jyväskylän ammattikorkeakoulun sisällöntuottajille puolen vuoden valmennusohjelman, joka sisälsi workshop-päivän ja 7 tiivistä sisältöklinikkaa. - Mennään yhä enemmän suuntaan, että pitää olla sekä teknistä että viestinnän osaamista. Tämä on meille etu, että Tietalossa on näitä molempia, Jamkin digitaalisesta markkinoinnista vastaava Nina Viertorinne toteaa. Lue lisää sivuiltamme!
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
Webinaarissa: Web-sovellusten ja keinoälyn mahdollisuudet 30.11. - asiantuntijoina @malaprade ja @tonihopponen Flocklerista! Varaa paikkasi, https://t.co/OdeoyAwwEq https://t.co/4Mv6sKPZbe
Tietotalo Twitter
Asiakaskokemuksia somekanavista verkkokauppaan: Miten AI ja kuvientunnistus-teknologiat nopeuttavat julkaisu- ja moderointiprosessia? #AI #some Toni Hopponen Flocklerista kertomassa muun muassa näistä ensi viikon webinaarissa. Ilmoittaudu mukaan, http://bit.ly/2qVSvQ7
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
Personoiduilla laskeutumissivuilla asiakkaan eteen voidaan nostaa juuri heitä siinä tilanteessa parhaiten puhuttelevat sisällöt ja CTA:t.
Personoimalla sisältöjä parannat konversiota. Lue blogistamme, miten laskeutumissivuja voi personoida ja mitä hyötyjä se tuottaa yrityksellesi.
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
”Panoksia digikehitykseen, datan hyödyntämiseen ja laatuun” @Karita__ #terveystalo #digisote https://t.co/50OOsLn24G
Tietotalo Twitter
Oma Terveys -palvelulla käyttäjiä lähes 600 000! Keskiössä omat terveystiedot, chatlääkäri, reseptien uusinta jne #terveystalo #digisote
Tietotalo Twitter
”Next BIG innovation in healthcare is wearables! It’s all about being proactive” by Henry Cleveland @NHSDigital #digisote #digitalhealth
Tietotalo Twitter
ARVOMME 2 lippua huomenna alkavaan #Digisote 2017-tapahtumaan! Osallistu arvontaan, https://t.co/tLSEqsTh7a #sote #valinnanvapaus #terveys https://t.co/JoHqN4l9HL
Tietotalo Twitter
Tietotalolla ja Terveystalolla yhteinen puheenvuoro Digisote2017 -tapahtumassa 8.11.
Enää muutama päivä Digisote2017 -tapahtumaan! Tietotalo on yksi tapahtuman kumppaneista ja haastaa soten toimijoita aktiiviseen keskusteluun. Tietotalon Mika Pitkämäki ja Terveystalon Karita Reijonsaari pitävät tapahtumassa yhteispuheenvuoron: Digipalveluilla valinnanvapauden kärkeen. Digisote2017 -tapahtuma Clarion Hotel Helsingissä 8.-9.11. Nähdään siellä!
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
Kiitos webinaarista @Tietotalo! Hyvin kuului Islantiin. #digiforum
Anne Kaakkuriniemi Twitter
"Nosta matkailupalvelusi uudelle tasolle osaavan kumppanin kanssa" @jariago #matkailu #bokun #digiforum https://t.co/rAmvoFPOUq
Tietotalo Twitter
"Visitkarelia panostaa digiin uusimalla kaikki digitaaliset palvelunsa" Uusi webpalvelu (beta), https://t.co/lcghMhyIM9 #digiforum #matkailu https://t.co/6pFrnZlT1Y
Tietotalo Twitter
"Tietotalo on #Bokun käyttöönottojen kumppani Suomessa - rakentamassa webiä ja mobiilia palvelun ympärille ja sitä tukemaan" #digiforum
Tietotalo Twitter

Haluan pysyä ajan tasalla digitaalisista ilmiöistä ja tilata uutiskirjeen