Lisäresursseja sisällöntuotantoon

Sisältöpalvelu astuu kuvaan, kun verkossa halutaan nopealla aikataululla julkaista jokin sisältökokonaisuus tai omien resurssien apuna halutaan säännöllisemmin käyttää työkalut läpikotaisesti tuntevia viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia. Voit hyödyntää osaamistamme tarpeesi mukaan. Me varmistamme, että kaikki ne pienet tekijät, jotka verkkopalvelun sisällössä tulisi huomioida, ovat kunnossa. On kyse sitten sisällönhallinnasta, editointityöstä tai kuvatuotannosta, tarjoamme ratkaisut verkkosivuston sisällön ylläpidon keskeisiin ongelmiin.

Sisältö- ja viestintäammattilaiset käytössäsi

Vetävistä ja ammattimaisesti tuotetuista sisällöistä on tullut keskeinen tapa erottua verkossa ja ohjata asiakkaita palvelujen piiriin. Sisältöjen viimeistely sekä säännöllinen julkaisu osoittautuu kuitenkin usein luultua työläämmäksi, ja silloin osa tehtävistä kannattaa ulkoistaa osaavalle kumppanille. Asiantuntijoiltamme saa kullanarvoisia neuvoja myös sisällöntuotantosi strategisessa kehittämisessä sekä markkinoinnin automaatiota koskevissa kysymyksissä. Tunnemme paitsi sisältöjen uudet mahdollisuudet myös niiden taustalla olevat konseptit ja tekniset pohjaratkaisut.

Sisältömarkkinointi

Sisältöstrategian tai viestinnän vuosikellon laatiminen ja päivittäminen, sisältökonseptien suunnittelu, sisältökartoitukset

Markkinoinnin automaation palvelut

SharpSpring-automaatioalustan käyttöönötot, jatkuvan käytön tukeminen, koulutukset järjestelmän käyttöön

Sisällöntuotanto palveluna

Lisäresurssit ja luova osaaminen: valokuvaus- ja videopalvelut, editointi- ja oikolukupalvelut, sisällön siirrot ja tekninen tuki

Koulutukset

Yhteisömanageeraus, sosiaalisen median kanavien ja työkalujen käyttöönotto (Twitter, Flockler, Hootsuite), perehdytykset sisällönhallintajärjestelmiin (Episerver, InfoWeb)

Miksi sisältöihin kannattaa panostaa

Houkuttelevuus

Vetävät sisällöt tuovat kävijöitä sivuillesi kustannustehokkaammin kuin perinteinen mainonta, ja niiden avulla sitoutat vakioasiakkaitasi. Kyse voi olla mm. artikkeleista, blogeista, infografiikoista, videoista tai webinaareista. Neuvomme sinua valitsemaan organisaatiollenne parhaat tavat tuottaa sisältöjä ja tarjoudumme avuksesi, kun haluat varmistua lopputuloksesta.

Hakukonenäkyvyys

Kun panostaa ihmisiä aidosti kiinnostaviin sisältöihin, myös sivuston orgaaninen hakukonenäkyvyys paranee. Hakukoneoptimoinnissa on pitkälti kyse harkituista sanavalinnoista ja hyvästä otsikoinnista.

Käyttäjäystävällisyys

Hyvin tuotettu sisältö ohjaa sivustosi palvelupolkuja ja tietorakennetta. Sen avulla kävijän käyttökokemus sivustosta toteutuu tavoitteiden mukaisesti. Autamme sinua asiakkaillesi helposti avautuvien palvelukuvausten laatimisessa.

Vakuuttavuus

Sisältö on olennainen osa sivuston ammattimaista ulkoasua ja käyttäjäkokemusta. Hyvä lopputulos vaatii usein tekstien kiteyttämistä sekä joskus myös kerrontatavan miettimistä uudelleen. Myös kuviin kannattaa panostaa, eivätkä kuvapankit aina riitä ratkaisuksi. Tarjoamme avuksesi palveluita mm. tekstien editointiin sekä räätälöidyn kuva-aineiston tuottamiseen.

Miksi Tietotalo?

Mahdollistamme verkkoprojekteillesi koko kehityskaaren suunnittelun verkkostrategiasta teknisiin ratkaisuihin ja sisällöntuotantoon. Siksi sisällöt otetaan huomioon jo konseptointi- ja koodausvaiheissa. Tavoitteenamme on, että tavoittelemasi sisällöt enemmänkin ohjaisivat teknistä toteutusta kuin että teknologia rajoittaisi sitä, millaista sisältöä voit julkaista.

Seuraamme tiiviisti alan trendejä ja jaamme parhaista käytännöistä tietoa sekä omien tiimiemme välillä että asiakkaidemme suuntaan. Tietotalo on aidosti monialainen yhteisö, jonka asiantuntijat tulevat eri taustoista. Sisältöihin ja markkinointiin liittyvän asiantuntemuksen lisäksi meillä on suora rajapinta teknologiseen osaamiseen.

Asiakkaamme ovat oppineet tuntemaan meidät tarkkana, täsmällisenä ja luotettavana kumppanina. Haluamme, että näin on myös jatkossa, ja sitoudumme asiakkaidemme verkkopalveluiden ja sisältöjen jatkuvaan kehittämiseen. Asiakasprojekteissa meillä on vuosien kokemus muun muassa matkailualasta, terveydenhuoltoalasta sekä kunta- ja koulutussektoreista.

Sisältöpalvelua hyödyntäviä asiakkaitamme:
Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää

Satu Soitula

Markkinointipäällikkö, tiiminvetäjä

puh +358 40 708 1561

Yhteydenottopyyntö

Haluan pysyä ajantasalla digitaalisista ilmiöistä ja tilata uutiskirjeen

Tietotalon sivuilla käytetään evästeitä käytön optimoimiseksi. Lue lisää Voit estää evästeiden käytön selainasetuksista.
Hyväksyn