SharpSpring-automaatioalustan valinta portfolioomme on selvää jatkumoa asiakkailtamme nousseista tarpeista. Markkinoinnin automaatio ei ole vain suurien yritysten valinta työskentelyn tehostamiseksi, vaan yhä useampi keskisuuri ja toisaalta pienikin toimija ottaa alan ratkaisuja käyttöönsä.

Markkinointialustojen viidakossa SharpSpring sijoittuu haastamaan markkinajohtajia, kuten Hubspotia ja Marketoa. SharpSpringin vahvuus on äärimmäisen kilpailukykyinen hinnoittelumalli, joka tarkoittaa käytännössä kuukausittaista käyttömaksua. Asiakkaan ei tarvitse sitoutua kalliisiin vuosilisensseihin. SharpSpring mahdollistaa nopean liikkeellelähdön eikä sido asiakkaita järjestelmään vuodeksi kerrallaan. Alusta tekee markkinoinnin automaation käyttöönotoista kustannustehokkaita ja ketteriä.

Yhteistyö mahdollistaa asiakkaidemme palvelemisen aiempaa laajemmin ja varmistaa asiakkaillemme entistä paremman näkymän markkinoinnin ja myynnin toimiin, toteaa Tietotalon toimitusjohtaja Mika Pitkämäki.

Palvelu on osa Tietotalon sisältöpalveluita. Sisältöpalvelut ovat osa Tietotalon palvelutarjoamaa, joka keskittyy tukemaan asiakkaitamme viestinnän, verkkosisältöjen ja digitaalisen markkinoinnin haasteissa. Sisältöpalveluiden piiriin kuuluvat niin viestintäkoulutukset, strategiatason vuosisuunnitelmat, sisällöntuotannon tukipalvelut kuin sisältöjen kehittäminen. Tutustu tarkemmin markkinoinnin automaation palveluihimme ja sisältöpalveluihin.