Olemme saaneet seurata läheltä Lappsetin kasvua ja kansainvälistymistä, ja ratkaista muutoksen tuomia digitaalisen liiketoiminnan ja markkinoinnin tarpeita useassa eri markkinassa. Pitkäaikainen kumppanuus on antanut meille vahvan ymmärryksen Lappsetin liiketoiminnan tavoitteista, ja samalla se on muovannut erinomaisen jatkuvan kehityksen mallin. Yhdessä ymmärretyt tavoitteet ja yhteen hitsautuneet tiimit toimivat tehokkaasti ratkaisten nopeasti eteen tulevia haasteita alati muuttuvassa toimintaympäristössä. Palvelumallimme kulmakivenä on nimetyt asiantuntijat, suora yhteys Tietotalon asiantuntijoihin ja säännölliset moniammatilliset tapaamiset.
Laajemmista kehityshankkeista muodostamme Lappsetin kanssa aina omat projektinsa. Projekteissa työskennellään ketterin menetelmin iteratiivisissa sykleissä ja projektitiimeihin kutsutaan kustakin palvelusta vastaavat avainhenkilöt. Toimintamalli mahdollistaa projektin tehokkaan ohjaamisen, työn priorisoinnin ja projektin tuotosten hallitun viemisen osaksi jatkuvaa palvelua.
Jatkuvien palveluiden tärkeä palvelukomponentti on Tietotalon tukipalvelu, mikä auttaa ja tukee Lappsetin asiantuntijoita eteen tulevissa palveluiden käyttöön liittyvissä teknisissä ongelmakohdissa.