Tietotalo logo
 


Käyttäjätutkimuksesta kilpailuetua to 11.5. klo 13-14

Käyttäjälähtöinen verkkopalvelun kehittäminen vaatii jatkuvaa käyttäjien seurantaa. Digitaalisten kanavien käyttäjien seuranta muodostuu usein kolmesta pääkomponentista analytiikasta, web-kyselyistä ja käytettävyystestauksesta. Tietotalo toteutti alkuvuonna 2017 Omnialle mittavan käytettävyystutkimuksen viidelle eri kohderyhmälle.

Webinaarissa käymme läpi muun muassa:

  • Käyttäjätutkimusten menetelmät
  • Käyttäjätutkimus käytännössä
  • Jatkuva testaaminen ja käyttökokemuksen optimointi
  • Case Omnia – Kokonaisvaltainen verkkopalvelun käyttäjätutkimus
 
Kerrothan webinaarista myös kollegoillesi, niin mahdollisimman moni kiinnostunut pääsee osallistumaan.