Tietotalo logo

 
Personoiduilla laskeutumissivuilla puhuttelet asiakasta eri vaiheissa ostopolkua

Blogissa: Laskeutumissivujen personointi

Personoiduilla laskeutumissivuilla asiakkaan eteen voidaan nostaa juuri heitä siinä tilanteessa parhaiten puhuttelevat sisällöt ja CTA:t. Jo nähdyt tai muuten epärelevantit sisällöt voidaan piilottaa taustalle, mikä tekee laskeutumissivuista ytimekkäitä ja suoraviivaisia. Markkinoijan kannalta tämä tarkoittaa konversion huomattavaa paranemista, ja lisäksi personoidut laskeutumissivut ovat nykyään huomattavasti helpompi laittaa pystyyn kuin vielä pari vuotta sitten.
 
 
 
 
 
Tietotalon sivuilla käytetään evästeitä käytön optimoimiseksi. Lue lisää Voit estää evästeiden käytön selainasetuksista.
Hyväksyn