Lisäresursseja sisällöntuotantoon

Sisältöpalvelu astuu kuvaan, kun verkossa halutaan nopealla aikataululla julkaista jokin sisältökokonaisuus tai omien resurssien apuna halutaan säännöllisemmin käyttää työkalut läpikotaisesti tuntevia viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia. Voit hyödyntää osaamistamme tarpeesi mukaan. Me varmistamme, että kaikki ne pienet tekijät, jotka verkkopalvelun sisällössä tulisi huomioida, ovat kunnossa. On kyse sitten sisällönhallinnasta, editointityöstä tai kuvatuotannosta, tarjoamme ratkaisut verkkosivuston sisällön ylläpidon keskeisiin ongelmiin.

Sisältö- ja viestintäammattilaiset käytössäsi

Vetävistä ja ammattimaisesti tuotetuista sisällöistä on tullut keskeinen tapa erottua verkossa ja ohjata asiakkaita palvelujen piiriin. Sisältöjen viimeistely sekä säännöllinen julkaisu osoittautuu kuitenkin usein luultua työläämmäksi, ja silloin osa tehtävistä kannattaa ulkoistaa osaavalle kumppanille. Asiantuntijoiltamme saa kullanarvoisia neuvoja myös sisällöntuotantosi strategisessa kehittämisessä. Etunamme on palvelun saumattomuus. Tunnemme paitsi sisältöjen uudet mahdollisuudet myös niiden taustalla olevat konseptit ja tekniset pohjaratkaisut.

Sisältömarkkinointi

Sisältöstrategian tai viestinnän vuosikellon laatiminen ja päivittäminen, sisältökonseptien suunnittelu, sisältökartoitukset

Sisällöntuotanto palveluna

Lisäresurssit ja luova osaaminen: valokuvaus- ja videopalvelut, editointi- ja oikolukupalvelut, sisällön siirrot ja tekninen tuki

Koulutukset

Yhteisömanageeraus, sosiaalisen median kanavien ja työkalujen käyttöönotto (Twitter, Flockler, Hootsuite), perehdytykset sisällönhallintajärjestelmiin (Episerver, InfoWeb)

Osaava ja kokenut tiimi
Satu Soitula
Tavoitteellinen markkinointiviestinnän tekijä, jonka vahvuuksia ovat sisältöstrategiat, strateginen viestintä ja sosiaalinen media. Tämä viestintäosaaja taitaa sosiaalisen median kanavat ja työkalut, ja auttaa asiakkaita niiden käyttöönotoissa.
Iisakki Härmä
Kirjoitetun tekstin asiantuntija, sisällöntuottaja ja valokuvaaja. Iisakilla on toimittajataustaa muun muassa Helsingin Sanomista ja maakuntalehdistä, ja hän osaa jalostaa luonnoksista valmiita kokonaisuuksia. Tarinallistamisen ja visualisoinnin mestari.
Jannica von Koskull
Verkkoviestinnän ammattilainen, joka vie projektit läpi aikataulussa ja budjetissa. Jannica tuntee sisällönhallintajärjestelmät (Infoweb, Episerver) ja perehdyttää niiden pariin niin aloittelijat kuin diginatiivit. Hän taitaa parhaat käytännöt ja vinkit mitä tulee sisältösuunnitteluun, SEO:n tai käytettävyyteen.
Jenni Närhi
Asiakkaiden parissa viihtyvä markkinoinnin ja myynnin moniosaaja. Jennin erikoisosaaminen keskittyy markkinointikonseptien ideointiin ja monikanavaisten sisältöjen suunnitteluun. Jennillä on kokemusta markkinoinnista myös ostavan organisaation puolelta.

Miksi sisältöihin kannattaa panostaa

Houkuttelevuus

Vetävät sisällöt tuovat kävijöitä sivuillesi kustannustehokkaammin kuin perinteinen mainonta, ja niiden avulla sitoutat vakioasiakkaitasi. Kyse voi olla mm. artikkeleista, blogeista, infografiikoista, videoista tai webinaareista. Neuvomme sinua valitsemaan organisaatiollenne parhaat tavat tuottaa sisältöjä ja tarjoudumme avuksesi, kun haluat varmistua lopputuloksesta.

Hakukonenäkyvyys

Kun panostaa ihmisiä aidosti kiinnostaviin sisältöihin, myös sivuston orgaaninen hakukonenäkyvyys paranee. Hakukoneoptimoinnissa on pitkälti kyse harkituista sanavalinnoista ja hyvästä otsikoinnista.

Käyttäjäystävällisyys

Hyvin tuotettu sisältö ohjaa sivustosi palvelupolkuja ja tietorakennetta. Sen avulla kävijän käyttökokemus sivustosta toteutuu tavoitteiden mukaisesti. Autamme sinua asiakkaillesi helposti avautuvien palvelukuvausten laatimisessa.

Vakuuttavuus

Sisältö on olennainen osa sivuston ammattimaista ulkoasua ja käyttäjäkokemusta. Hyvä lopputulos vaatii usein tekstien kiteyttämistä sekä joskus myös kerrontatavan miettimistä uudelleen. Myös kuviin kannattaa panostaa, eivätkä kuvapankit aina riitä ratkaisuksi. Tarjoamme avuksesi palveluita mm. tekstien editointiin sekä räätälöidyn kuva-aineiston tuottamiseen.

Miksi Tietotalo?

Mahdollistamme verkkoprojekteillesi koko kehityskaaren suunnittelun verkkostrategiasta teknisiin ratkaisuihin ja sisällöntuotantoon. Siksi sisällöt otetaan huomioon jo konseptointi- ja koodausvaiheissa. Tavoitteenamme on, että tavoittelemasi sisällöt enemmänkin ohjaisivat teknistä toteutusta kuin että teknologia rajoittaisi sitä, millaista sisältöä voit julkaista.

Seuraamme tiiviisti alan trendejä ja jaamme parhaista käytännöistä tietoa sekä omien tiimiemme välillä että asiakkaidemme suuntaan. Tietotalo on aidosti monialainen yhteisö, jonka asiantuntijat tulevat eri taustoista. Sisältöihin ja markkinointiin liittyvän asiantuntemuksen lisäksi meillä on suora rajapinta teknologiseen osaamiseen.

Asiakkaamme ovat oppineet tuntemaan meidät tarkkana, täsmällisenä ja luotettavana kumppanina. Haluamme, että näin on myös jatkossa, ja sitoudumme asiakkaidemme verkkopalveluiden ja sisältöjen jatkuvaan kehittämiseen. Asiakasprojekteissa meillä on vuosien kokemus muun muassa matkailualasta, terveydenhuoltoalasta sekä kunta- ja koulutussektoreista.

Sisältöpalvelua hyödyntäviä asiakkaitamme:
Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää

Jannica von Koskull

Sisältöpalvelu

puh +358 44 338 8988

 

Blogikirjoituksia aiheesta:

Missä iässä lakkaa uskallus painaa itse kameran liipaisimesta?

11.05.2016 / Iisakki Härmä

Yritysblogejakin kirjoittavat muut kuin kirjoittamisen ammattilaiset. Miksi kynnys valokuvaamiseen on suurempi, pohtii sisältösuunnittelija Iisakki Härmä blogissaan. Iisakilla on pitkä kokemus sisällöntuottamisesta ja valokuvaamisesta, joista hän kirjoittaa Tietotaloon blogiin vastaisuudessakin.

Read more Lue lisää

Sisällön rooli on muuttunut

20.04.2016 / Jannica von Koskull

Sisältöjen merkitys ja luonne verkkopalveluissa on reilun vuosikymmenen aikana muuttunut täydellisesti, kirjoittaa alaa pitkään seurannut sisältöasiantuntija Jannica von Koskull. Sosiaalisen median ja mobiilikäytön räjähdysmäinen kasvu sekä hakukoneiden valta-asema ovat nopeassa ajassa luoneet uusia vaatimuksia ammattimaiselle sisällöntuotannolle.

Read more Lue lisää

Asiakaskohtaaminen sosiaalisessa mediassa

16.02.2016 / Antti Brunni

Reaaliaikaisuus ja henkilökohtaisuus luovat uusia asiakaskohtaamisia sosiaalisessa mediassa. Tässä tiivistelmässä käsitellään kevään ensimmäisen webinaarin sisältöä eli sosiaalista viestintää, asiakaskohtaamisia ja niitä tukevia välineitä.

Read more Lue lisää

Flocklerilla asiakkaan ääni kuuluviin

03.02.2016 / Satu Soitula

Viestintätyössä valinnanvaraa uusiin viestintätapoihin ja -työkaluihin on enemmän kuin tarvetta, joten olennaista onkin valita omaa toimintaa parhaiten tukevat välineet käyttöönsä. Tietotalon markkinointiviestinnästä vastaava Satu Soitula esittelee sosiaalisen sisällön julkaisualustan eli Flocklerin.

Read more Lue lisää

Tarina on tuotteen juoni

22.10.2015 / Antti Brunni

Parhaimmillaan sisältömarkkinointi vastaa ihmisen tarpeeseen rakentaa merkityksiä.

Read more Lue lisää

5 vinkkiä verkkosisällön kehittämiseen

06.04.2015 / Antti Brunni

Blogissa kuvatuilla yksinkertaisilla InfoWeb-toiminnoilla saat verkkosisällöstä entistä kiinnostavampaa ja visuaalisempaa.

Read more Lue lisää

Haluan pysyä ajantasalla digitaalisista ilmiöistä ja tilata uutiskirjeen