Onko tavoitteenasi edelläkävijyys digitaalisissa palveluissa?

Arvostat käyttäjälähtöisyyttä mobiilissa ja web-palveluissa?

Kaipaat tehokkaita ja ketteriä ratkaisuja verkkokauppaan ja sisällöntuotantoon?

Tarvitset kumppanin, joka auttaa sinua erottumaan massasta?

Tervetuloa keskustelemaan kanssamme.

Asiakkaitamme

Miten erottua käyttäjäkokemuksella, kun kaikki näyttää samalta?

Käyttäjä- ja asiakaskokemus ovat keskeisiä menestystekijöitä digitaalisissa palveluissa. Artikkelissa UX-suunnittelija Kimmo Alaraudanjoki kertoo, miten käyttäjäkokemusta voidaan parantaa visuaalisella selkeydellä, sisältökokonaisuuksilla ja toimivalla vuorovaikutuksella.

Kimmo Alaraudanjoki 08.11.2016

Sisältöjen muotoilu yhä tärkeämpää, mutta se jää usein tekemättä

Kun entistä suurempi osa sisällöistä kulutetaan mobiilissa ja kiireen keskellä, tekstejä ei enää lueta keskittyneesti vaan silmäillen. Tämän vuoksi ei enää riitä, että sisällöntuottajat kiinnittävät huomiota sisältöjen laatuun. Lisäksi pitäisi huomioida entistä enemmän sisältöjen muoto.

Iisakki Härmä 18.10.2016

Fokuksessa palveluyritysten asiakaskokemus

Miten asiakaskokemukseen panostaminen vaikuttaa liiketoimintaan digitaalisessa ympäristössä. Lue UX-konsultti Kimmo Alaraudanjoen blogi digitaalisesta asiakaskokemuksesta.

Kimmo Alaraudanjoki 17.10.2016
Tietotalo uudisti yhteistyökumppaninsa naisjärjestö Havis Amandojen verkkopalvelun. Tutustu tyylillä toteutettuun Amandojen verkkopalveluun, http://www.havisamanda.com/fi
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
Kiitos kaikille Tietotalon asiakaskyselyyn osallistuneille! Saimme runsaasti vastauksia, jotka huomioimme toiminnan kehittämisessä ja asiakkaidemme palvelussa jatkossa. Osallistujien kesken arvotut Holiday Clubin lahjakortit voittivat Jenni Lappsetilta ja Pia Rovaniemen Kehityksestä. Suurimmat onnittelut voittajille!
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
Kisojen mobiilisovellus vahvasti mukana kisaelämyksen rakentamisessa paikan päällä #mobiili #cx #lahti2017
Tietotalo Twitter
Ensi viikolla Design Forumissa Case Lahti 2017 ja kisaelämyksen muotoilu. Lahden kotikisoissa kaikki on suunniteltu asiakaslähtöisesti ja vahvasti teknologiaa hyödyntäen. Tilaisuudessa luodaan ensimmäiset katsaukset Lahti 2017 -mobiilisovellukseen, joka on kisakävijän opas parempaan kisaelämykseen. http://ow.ly/EuC2306vCnD
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
Logomo-mobiilisovellus palvelee Logomon kanta-asiakkaita. Sovelluksesta löydät Logomon tapahtumat, tilanvaraukset, saapumis- ja paikoitusinfon,...
Tutustuitko jo Logomon uuteen mobiilisovellukseen? Sovelluksesta löydät Logomon tapahtumat, tilavaraukset, saapumis- ja paikoitusinfon, yrityshaun, interaktiivisen kartan ja Logomo Kitchen -ravintolan lounaspassin. Sovellys hyödyntää sisätilapaikannuksessa bluetooth-signaaleilla toimivaa beacon-teknologiaa. Sovellus on ladattavissa iOs:ään ja Androidiin. Tutustu Logomo-sovellukseen,
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
RT @Terveystalo: Terveystalo ja Diacor yhdistyvät https://t.co/gHBVhL7tza #terveystalo #sote https://t.co/eqBViQtY56
Tietotalo Twitter
Yhdysvalloissa markkinoinnin kuuma puheenaihe on nyt digitaalisen ja fyysisen maailman yhteen sulautuminen. Alma Talentin kirjeenvaihtajat kertovat tuoreessa M&M:ssä markkinointialan kuulumiset maailmalta.
"Tietoja kuluttajien sijainnista kerääviä majakoita on jo miljoonia ja niiden määrä lisääntyy räjähdysmäisesti. Kun mobiililaitetta kantava kuluttaja saapuu majakan kantaman alueelle, se vastaanottaa tunnisteen, jonka avulla voidaan tarjota sijaintiin liittyvää sisältöä ja mainontaa." Tietotalon Liki-alusta huomio käyttäjän sijaintitiedot ja kiinnostukset. Likissä pystytään hyödyntämään beacon-majakoita, joiden mahdollisuudet tiedon keruuseen ovat huikeat. Tälläkin hetkellä "majakoita" ja mobiilisovellusta hyödyntävät asiakkaistamme muun muassa Peurunka, Muumimaailma ja Logomo. Ota yhteyttä, jos haluat kuulla lisää!
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
This is how we wrap it up! Logomo uses mobile app to take the events business to another level. Watch video, https://t.co/X59EUpGmRg
Liki Twitter
Logomo panostaa palvelukokemukseen Tietotalon kanssa - @LogomoTurku lle mobiilisovellus! https://t.co/BeK0Nb2fGy #mobile #events #digitalist
Tietotalo Twitter
RT @Lahti2017: 100 days to go 🎉😍❄️ #lahti2017 #roadtolahti #juhlakisat #mmkisat https://t.co/ck4UHg3Rex
Tietotalo Twitter
Käyttäjä- ja asiakaskokemus ovat keskeisiä menestystekijöitä digitaalisissa palveluissa. Artikkelissa UX-suunnittelija Kimmo Alaraudanjoki kertoo,...
Tietotalon blogissa, miten erottua käyttäjäkokemuksella ja miksi esimerkiksi asiakaspolkujen suunnitteluun kannattaa panostaa. Samalla voit ladata käyttäjäkokemuksen kehittämiseen keskittyneen -webinaarin aineiston.
Tietotalo Infocenter Oy FaceBook
"Parempi käyttäjäkokemus vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen ja siihen on helppo investoida" #Digiforum #UX
Tietotalo Twitter
"#tekoaly #VR ja #AR vaikuttavat käyttäjäkokemukseen ja asiakaskokemukseen jatkossa yhä enemmän" #Digiforum #ux
Tietotalo Twitter

Haluan pysyä ajan tasalla digitaalisista ilmiöistä ja tilata uutiskirjeen