Oma Terveys -mobiilisovelluksen avulla asiakas varaa ja hallitsee omia lääkärikäyntejä ja hoitotapaamisiaan, näkee oman potilashistoriansa aikajanalla, tarkistaa laboratoriokäyntien ja kuvantamisen tiedot. Sovelluksen avulla oman terveyden kannalta tärkeistä asioista ja päätöksistä voidaan tehdä jokapäiväisiä.

Saumaton palvelu ja personointi

Oma Terveys -verkkopalvelu ja mobiilisovellus muodostavat yhdessä saumattoman kanavan kanta-asiakkuuteen. Asiakas valitsee juuri hänelle sopivan tavan omaan terveyteen liittyvien asioiden hoitamiseen. Myös käyttäjän palveluissa tekemät personointivalinnat vaikuttavat palvelun toimintoihin ja sisältöön. Käyttäjä voi valita häntä kiinnostavat aihealueet omaterveyden sisällöistä ja ohjata näin hänelle tarjottavaa sisältövirtaa.

Edut

Sovellus tarjoaa käyttäjilleen myös etuja. Palvelussa saatavat edut ovat henkilökohtaisia. Edut voivat olla esimerkiksi verenpaineenmittausta tai käynti ravitsemusterapeutilla alennettuun hintaan.

Henkilökohtaisuus

Sovelluksen suunnittelua on ohjannut vahvasti henkilökohtaisen palvelun idea. Siinä missä henkilön lääkäritapaamiset tai potilastiedot ovat yksilöllisiä, on myös palvelussa pyritty henkilökohtaiseen otteeseen. Tavoitteena on rakentaa Oma Terveys -sovelluksen kautta asiakaskohtaamisia, joissa pystytään tuomaan asiakkaalle juuri hänelle ajankohtaisia ja häntä kiinnostavia sisältöjä.

Chat-palvelu

Terveystalon työterveysasiakkaat voivat asioida lääkärillä chatin kautta nopeasti ja vaivattomasti. Chat-palvelu parantaa hoidon saatavuutta ja lisää joustavuutta – lääkärin kanssa voi keskustella missä tahansa. Palvelu säästää aikaa silloin, kun lääkärin fyysinen tapaaminen ei ole hoidon kannalta välttämätöntä. Chat-palvelu soveltuu esimerkiksi flunssien, silmätulehdusten ja allergiaoireiden toteamiseen sekä reseptien uusimiseen. Sen avulla voidaan myös joissakin tapauksissa arvioida hoitoon hakeutumisen tarve. Chat-palveluun ei tarvitse varata erikseen aikaa.

Parhaimmillaan sovellus inspiroi, opastaa ja ohjaa asiakasta edistämään omaa terveydentilaansa omaehtoisesti ja itsenäisesti.

case-terveystalo-mobiililaitteet-full.jpg

Mobiilisovellus on ladattavissa sovelluskaupoissa (App Store, Google Play Store ja Windows Phone Store).

Hoitohistoria

Keskeinen osa Oma Terveys -sovellusta on aikajana, jonka avulla käyttäjä saavuttaa helposti oman hoitohistoriansa ja tulevat varatut tapaamiset ja hoidot. Aikajanalta löytyvät kaikki tärkeät asiat, kuten lääkärikäynnit, laboratoriotulokset, lääkemääräykset ja tulevat hoitotapaamiset. Lisäksi aikajanalle on mahdollista lisätä muistutuksia esimerkiksi vanhenevista resepteistä. Aikajanan avulla on helppo tarkistaa viimeisimpien käyntien syyt tai ajankohdat sekä tarkistaa vaikkapa tiedot verenkuvasta.

Terveystalon asiakaskokemuksen ytimessä on asiakaslähtöisyys ja oikeaan hoitoon tähtäävät digitaaliset palvelut.

Terveyssisällöt

Oma Terveys -palvelu on suunniteltu tuomaan jokaiselle asiakkaalle häntä kiinnostavaa sisältöä tarjolle. Palvelussa käyttäjä voi määrittää, mitkä aihealueet sisällöstä on juuri häntä kiinnostavia. Valittavana on naisen terveys, miehen terveys, liikkujan terveys, lapsen terveys ja seniorin terveys. Asiakkaalle koottu sisältö koostuu inspiroivista ja tietorikkaista artikkeleista, terveysvinkeistä, asiantuntijoiden blogeista ja terveydentilan edistämiseen kannustavista tarinoista. Kun sisältö on henkilökohtaisesti koostettu, tarjoaa se hyötyä asiakkaalle oman terveyden edistämisessä. Mobiilisovelluksen käyttäminen varmistaa, että mikään itseä kiinnostava sisältö ei mene ohitse.


Oma Terveys -palvelu edellyttää tunnistautumista pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, jonka jälkeen palveluun voi asettaa itselleen salasanan. Ota Oma Terveys käyttöösi lataamalla mobiilisovellus tai kirjaudu osoitteessa www.terveystalo.com/omaterveys