Aidosti asiakaslähtöinen

Oma Terveys -mobiilisovellus

Terveystalon Oma Terveys -mobiilisovellus tuo ensimmäistä kertaa asiakkaalle suoran pääsyn omiin terveystietoihin oman älylaitteen kautta. Mobiilisovellus on suunniteltu yhdistämään omien terveystietojen hallinta ja Terveystalon tuottama terveysaiheinen sisältö.

Oma Terveys -mobiilisovelluksen avulla asiakas varaa ja hallitsee omia lääkärikäyntejä ja hoitotapaamisiaan, näkee oman potilashistoriansa aikajanalla ja tarkistaa laboratoriotulokset sekä kuvantamistutkimusten tiedot. Sovelluksen avulla oman terveyden kannalta tärkeistä asioista ja päätöksistä voidaan tehdä jokapäiväisiä.

Yhteinen intohimo asiakaslähtöisiin terveyspalveluihin

Tietotalo on toiminut pitkään Terveystalon kumppanina digitaalisten palveluiden kehittämisessä. Yhteisenä tavoitteena kehitystyössä on ollut terveyspalveluiden muuttaminen entistä asiakaslähtöisemmäksi. Terveystalon palveluissa  pyritään helppokäyttöisyyteen ja oikean ja ajankohtaisen tiedon välittämiseen asiakkaalle omien terveysvalintojen tueksi. Korkealuokkainen asiakaskokemus rakentuu asiakkaan kiinnostuksen mukaan personoitavista sisällöistä, asioinnin monikanavaisuudesta ja aina käden ulottuvilla olevista omista terveystiedoista.

 

Lue lisää Terveystalon digitaalisista ratkaisuista

Asiointia yksinkertaisimmillaan – Tietotalo toteutti Terveystalon kanssa chat-palvelun, jolla asiakas tavoittaa lääkärin ajasta riippumatta

Terveystalon Yhteys Lääkäriin 24/7 -palvelu auttaa Terveystalon asiakkaita ajasta ja paikasta riippumatta. Chat-palvelun avulla voi ottaa yhteyttä lääkäriin, kun fyysistä tutkimusta ei tarvita.

Read more Lue lisää

Oma Terveys -mobiilisovellus - Omat terveystiedot käden ulottuvilla

Oma Terveys -mobiilisovelluksen avulla Terveystalo antaa asiakkaillensa entistä paremman mahdollisuuden vaikuttaa oman terveyden ylläpitoon ja hoitoon. Asiakkaan rooli palvelusuhteessa muuttuu entistä aktiivisemmaksi ja hänellä on käytössään ennennäkemättömän laaja näkymä omaan terveyteensä ja asiakassuhteeseensa.

Read more Lue lisää

Ajanvaraus - Tietotalo uudisti Terveystalon verkkoajanvarauksen

Terveystalossa kaikki lähtee asiakkaasta. Liiketoiminnan kivijalka, ajanvaraus, uudistettiin vastaamaan asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan vaatimuksia. Terveystalon ajanvarauksista jo yli 60 % tehdään digitaalisissa kanavissa.

Read more Lue lisää
Terveystalon digitaaliset palvelut

Terveystalo.com

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys, jonka 150 toimipaikassa laskettiin 4 miljoonaa potilaskäyntiä viime vuonna. Terveystalon verkkopalvelun pääsivusto toimii asiointipalveluiden sisääntulona kaikille asiakasryhmille. Sivusto kokoaa yhteen palveluiden käytön kannalta keskeiset sisällöt ja toiminnot - ajanvarauksen, tiedot palveluista ja asiantuntijoista sekä ajankohtaistiedotuksen. Näiden lisäksi ajankohtaiset markkinointikampanjat ja terveyteen liittyvät sisällöt ovat näkyvillä verkkopalvelussa.
 

Oma Terveys

Oma Terveys on Terveystalon digitaalisen asioinnin ja terveyteen liittyvän sisältöön keskittyvä palvelu. Palvelu tarjoaa asiakkaalle henkilökohtaisen näkymän omiin terveystietoihin ja omaan asiakassuhteeseen Terveystalon kanssa. Omaan terveydentilaan ja sen edistämiseen kannustava sisältö sekä henkilökohtaiseen hoitopolkuun liittyvät toiminnot ja ilmoitukset antavat mahdollisuuden tehdä päivittäin oman terveydentilan kannalta tärkeitä päätöksiä.

Oma Terveys -mobiilisovellus

Oma Terveys -mobiilisovelluksen avulla asiakas varaa ja hallitsee omia lääkärikäyntejä ja hoitotapaamisiaan, näkee oman potilashistoriansa aikajanalla, tarkistaa laboratoriokäyntien ja kuvantamisen tiedot. Sovelluksen avulla oman terveyden kannalta tärkeistä asioista ja päätöksistä voidaan tehdä jokapäiväisiä. Mobiilisovellus on liitetty potilastietojärjestelmään ja sovelluksessa on nähtävissä omat tiedot lääkemääräyksistä laboratoriotuloksiin.  

Ajanvaraus

Ajanvaraus on keskeinen osa digitaalista asiointia. Jo yli 60%Terveystalon ajanvarauksista tehdään netissä tai mobiilissa. Ajanvarauspalvelu toimii moottorina monille verkko- ja mobiilisovelluksille. Verkkoajanvarauksen toteutuksessa on keskitytty rakentamaan käyttökokemuksesta helppo ja erilaisiin asiakastilanteisiin vastaava. 
 

Työterveyspalvelu

Työterveyspalvelu toimii yritysten näkymänä oman henkilöstön terveydentilaan. Palvelun kautta on nähtävissä voimassa olevien sopimusten lisäksi muun muassa tiedot oman henkilöstön palveluiden käyttömääristä ja muita erilaisia raportteja. Työterveyspalvelun tarjoamat tiedot antavat lähtökohdan oman henkilöstön hyvinvoinnin tiedolla ohjaamiseen.
 

Ammattilaisten ja sidosryhmien extranetit

Terveystalossa työskenteleville asiantuntijoille, keskeisille asiakasorganisaatiolle, vakuutusyhtiöille ja kunnille suunnatut extranet-palvelut helpottavat rutiininomaisia tietotarpeita sekä tuottavat asiantuntijoiden ja organisaation tarvitsemia raportteja ja analyyseja.

Terveystalo luvut

4 milj

potilaskäyntiä

7,8 milj

verkkosivukäyntiä *2014

yli 60 %

verkkoajanvarausten määrä


Tietotalo Infocenter Oy on digitaalisen liiketoiminnan ja palveluiden asiantuntija. Tarjoamamme palvelut perustuvat vankkaan asiantuntijuuteen, kokemukseen ja toimialaosaamiseemme. Asiakkainamme on kaikkien suomalaisten tuntemia yrityksiä ja organisaatioita. Toteuttamiamme ratkaisuja käyttää säännöllisesti yli 2 miljoonaa suomalaista.

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Tarjoamme monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja lähes 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Asiakkaitamme ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori.

Lisätietoja:
Tietotalo Infocenter Oy, toimitusjohtaja Mika Pitkämäki, +358 50 555 3630
Suomen Terveystalo, Kehityspäällikkö, sähköinen asiointi Sanna Huttunen, +358 43 824 2088

Haluan pysyä ajantasalla digitaalisista ilmiöistä ja tilata uutiskirjeen

Haluatko kuulla lisää?

Mika Pitkämäki

Toimitusjohtaja

puh +358 50 555 3630

Panu Ollikainen

Kehityspäällikkö

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!