Verkkopalvelun ja varausjärjestelmän uudistaminen

Uudistusprojektissa Greenstarille otettiin käyttöön uusi hotellijärjestelmä sekä uudistettiin verkkopalvelu. Yhdessä hotellijärjestelmän kanssa verkkopalvelu muodostaa helppokäyttöisen ja helposti hallittavan kokonaisuuden sekä asiakkaalle että hotellioperaattorille.

Tavoitteiksi nostettiin tiedon selkeyttäminen, visuaalinen kehittäminen ja toimintavarmuuden lisääminen.

- Se miten onnistumme palvelemaan asiakkaitamme digitaalisesti, on keskeistä paitsi asiakaskokemuksen mutta myös toiminnan ohjauksen kannalta – unohtamatta brändiä ja ekologisuutta, toteaa Greenstarin toimitusjohtaja Kristian Ikonen.

Tietotalon näkemys moderneihin digitaalisiin palveluihin ja pitkä kokemus matkailualalta tekivät vaikutuksen. Tietotalo vastasi verkkopalvelun teknisestä ja sisällöllisestä kehittämisestä. Sisällössä korostetaan GreenStarin arvoja – vihreyttä ja kestävää kehitystä.

Tietotalo auttoi asiakasta valitsemaan modernin ja käyttöön soveltuvan pilvipohjaisen hotellijärjestelmän sekä sparrasi sen implementointia Greenstarin liiketoimintamalliin sopivaksi. Järjestelmävalinnat tukevat GreenStarin kasvustrategiaa ja skaalautuvat perhetaustaisen yksityisen hotellin muuttuessa moderniksi hotelliketjuksi.

- Greenstarin fressi ja simppeli toimintamalli toimi ohjenuorana verkkopalvelun suunnittelussa. Uusien ratkaisujen myötä pystymme takaamaan Greenstarille toimintavarmuuden digitaalisiin palveluihin, kertoo palveluiden kehityksessä konsultoinut Tietotalon liiketoimintajohtaja Jari Auranen.

Lisätietoja:
Tietotalo Infocenter Oy, liiketoimintajohtaja Jari Auranen, +358 40 540 6612
Greenstar Oy, toimitusjohtaja Kristian Ikonen, +3580 50 522 2000