Ajankohtaista

Tietotalo sparraa yrityksiä matkailualan huipulle Kasvu Openissa

Tulevaisuuden matkailun kasvupolut järjestetään kevään mittaan Rovaniemellä, Kalajoella ja Espoossa. Kasvupolku-tilaisuuksissa osallistujien on mahdollista saada alan hyvin tuntevien asiantuntijoiden tuki liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvuun. Hae mukaan kasvupoluille 16.4. mennessä.

Read more Lue lisää

Matka 2018 – Löydy, kansainvälisty & kasva

Tule tapaamaan meitä Matka2018 -messuille 18.-21.1.2018 Helsingin Messukeskukseen.

Read more Lue lisää

Valinnanvapaus kirittää terveyspalveluiden laatua verkossa

Tietotalolla ja Terveystalolla yhteinen puheenvuoro Digisote2017 -tapahtumassa 8.11.

Read more Lue lisää

Tietotalo laajentaa matkailutoimialan palvelutarjontaansa Bókun-kumppanuudella yhteistyössä Airtouchin kanssa

Tietotalo on solminut kumppanuuden islantilaislähtöisen Bókunin kanssa, joka kehittää ja ylläpitää aktiviteetti- ja ohjelmapalveluyrityksille suunnattua verkkokauppa- ja markkinapaikkaratkaisua.

Read more Lue lisää

Tietotalo edustaa Sharpspring -markkinoinnin automaatiojärjestelmää Suomessa

Olemme partneroituneet loppuvuodesta 2016 SharpSpringin kanssa, ja edustamme SharpSpring-markkinointiautomaatiojärjestelmää Suomessa. Yhteistyön myötä pystymme auttamaan asiakkaitamme aiempaa paremmin digitaalisen markkinoinnin ja myynnin haasteissa sekä liiketoiminnan kehittämisessä.

Read more Lue lisää

Helsinki2017-sovellus tuo kisahuuman käden ulottuville

Maailman parhaat taitoluistelijat valtaavat Helsingin, kun lajin MM-kilpailut kisataan Hartwall Arenalla 29.3.-2.4.

Read more Lue lisää

Lahti2017 -mobiilisovelluksella kisapäivästä kaikki irti - Tietotalon toteuttama sovellus palvelee kisayleisöä paikan päällä

Pohjoismaisten hiihtolajien MM-kisojen mobiilisovellus on kisakävijän mukana kulkeva kisaopas, jonka avulla on helppo suunnitella oma kisapäivänsä. Sovellus on pääosin käytettävissä ilman verkkoyhteyttä ja sen sisällöt voi räätälöidä omien kiinnostuksen kohteidensa mukaan.

Read more Lue lisää

Tietotalon mobiiliyksikkö Liki mukana matkailuteknologian minimessuilla

Matkailuteknologian minimessut järjestetään Matka 2017 -messujen yhteydessä perjantaina 20.1.2017.

Read more Lue lisää

Suomen Taitoluisteluliitolta ja Tietotalolta mobiilisovellus kansainväliseen Finlandia Trophy Espoo -taitoluistelukilpailuun

Suomen Taitoluisteluliitto ry ja Tietotalo ovat aloittaneet yhteistyön kehittääkseen luistelutapahtumien digitaalista ulottuvuutta.

Read more Lue lisää

Digitaalisten asiakaskohtaamisten aamiainen pe 13.5.

Asiakaspalvelu ei ole enää pelkkää tiskin takana istumista tai puhelinpäivystystä. Asiointi on siirtynyt verkkoon ja mobiiliin, mutta ihminen haluaa edelleen tulla palvelluksi. Jokainen asiakaskohtaaminen rakentaa brändiä, mutta kuinka onnistua monikanavaisuuden kasvaessa?

Read more Lue lisää

Ensimmäisenä mobiilisovellus Pietarin MM-kisoihin

Pohjoismaiden suurin urheilumatkajärjestäjä Event Travel ja Tietotalo ovat aloittaneet yhteistyön urheilumatkojen asiakaskokemuksen kehittämisessä. Tietotalo toteutti mobiilisovelluksen Pietariin jääkiekon MM-kisoihin matkustaville faneille. Sovellus toimii kisaoppaana, josta löytyy kaikki kisoihin liittyvät tiedot ja kisatunnelmat. Sovelluksen sisällöistä, uutisoinnista sekä sosiaalisen median toimista vastaa Leijonafanit ry.

Read more Lue lisää

Asiakasta varten, asiakkaan vuoksi

Tietotalo on mukana syksyn kiinnostavimmissa tapahtumissa.

Read more Lue lisää

Lähes miljoonan suomalaisen asiakaskokemusta kehitetään harppauksin

Tietotalo toteutti Terveystalon Oma Terveys -palveluun uudistuksen. Tietotalo on toiminut pitkään Terveystalon kumppanina digitaalisten palveluiden kehittämisessä.

Read more Lue lisää

Tietotalo mukana edistämässä arktista muotoilua

Design, digitaalisuus ja bisnes yhdistyvät arktisissa olosuhteissa Rovaniemellä 22.-28.2.2015, kun Arctic Design Week valtaa kaupungin.

Read more Lue lisää

Näkökulmia asiakaskokemukseen verkossa - Seuraa EPiServer Ascendia torstaina 19.11.!

Olemme mukana EPiServerin asiakas- ja kumppanipäivässä. Osallistu päivän tapahtumiin somekanavissa ja ole mukana keskusteluissa.

Read more Lue lisää

Vau-efektiä myymälään - Katso video elämyksellisestä Rovio Shopista

Interaktiivinen myymälä ja tehostettu brändinäkyvyys. Uuden teknologian avulla asiakaskeskeisyyttä myymälään.

Read more Lue lisää

Markkinointiviestinnän viikon kiinnostavimmat

Markkinointiviestinnän viikko kokosi yhteen Suomen eturivin markkinoinnin tekijät, osaajat ja palveluntarjoajat.

Read more Lue lisää

Tietotalon Liki mukana Markkinointiviestinnän viikolla

Tapahtuma kokoaa syyskuussa Wanhaan Satamaan markkinointiviestinnän ja digitalisaation edelläkävijät ja visionäärit.

Read more Lue lisää

Tietotalo tuo Muumimaailman käyttöön terävintä mobiiliteknologiaa

Kesäkuun 6. päivä ovensa avanneella Muumimaailmalla on nyt oma mobiilisovellus. Sovellus tukee perheiden vierailua Muumimaailmassa iBeacon-teknologiaa hyödyntämällä.

Read more Lue lisää
29.05.2015

Tietotalosta Premium-tason EPiServer-partneri

Tietotalon pitkäaikainen yhteistyö EPiServerin kanssa syvenee entisestään - Tietotalo on päivittänyt kumppanuutensa Episerverin kanssa Premium Partner -tasolle.

Read more Lue lisää
06.05.2015

Muumimaailma valitsi mobiilisovelluskumppanikseen Tietotalon

Kesäkuun 6. päivä porttinsa avaava Naantalin Muumimaailma lanseeraa oman Muumimaailma-mobiilisovelluksen.

Read more Lue lisää
14.04.2015

Mobiili puhuttaa

Tietotalo on puhumassa kevään kiinnostavimmissa tapahtumissa.

Read more Lue lisää
09.12.2014

Oikea aika. Oikea paikka. Oikeita tekoja.

Tietotalon Liki on henkilökohtaista, paikkatietoa hyödyntävää markkinointia.

Read more Lue lisää
09.12.2014

Messuista enemmän irti

Tietotalon Liki uudistaa kävijöiden messukokemuksen!

Read more Lue lisää

Herätä mobiili eloon!

Liki ratkaisullamme toteutettu Matka 2015 -sovellus oli messukävijän näppärä apulainen jolla messuista sai koko hyödyn irti

Read more Lue lisää
Uusimmat blogikirjoituksemme

Personoiduilla laskeutumissivuilla puhuttelet asiakasta eri vaiheissa ostopolkua

14.11.2017 / Iisakki Härmä

Personoiduilla laskeutumissivuilla asiakkaan eteen voidaan nostaa juuri heitä siinä tilanteessa parhaiten puhuttelevat sisällöt ja CTA:t. Jo nähdyt tai muuten epärelevantit sisällöt voidaan piilottaa taustalle, mikä tekee laskeutumissivuista ytimekkäitä ja suoraviivaisia. Markkinoijan kannalta tämä tarkoittaa konversion huomattavaa paranemista, ja lisäksi personoidut laskeutumissivut ovat nykyään huomattavasti helpompi laittaa pystyyn kuin vielä pari vuotta sitten.

Read more Lue lisää

Mobiili nostaa urheilutapahtumien kisafiiliksen uudelle tasolle

06.06.2017

Second screen ei ole enää vain kotisohvan penkkiurheilijan juttu, vaan nykyään se määrittelee uudelleen myös kisaturistin kokemukset paikan päällä. Tämän osoittivat Tietotalon käytännön kokemukset mobiilisovelluksista Pohjoismaisten hiihtolajien MM-kilpailuissa Lahdessa sekä Taitoluistelun MM-kilpailuissa Helsingissä.

Read more Lue lisää

Näin onnistut markkinoinnin automaation käyttöönotossa

19.04.2017 / Jarno Malaprade

Kun yrityksessä päätetään siirtyä markkinoinnin automaatioon, edessä on huikea ja kokeiluihin kannustava oppimisprosessi. Kun markkinointi alkaa jalostaa liidejä myynnin käyttöön, myös yrityskulttuurin on muututtava. Muutoksessa on järkevää edetä vaiheittain ja asiantuntijan kanssa laadittua käyttöönottosuunnitelmaa seuraten, neuvoo konsultti Jarno Malaprade Tietotalosta.

Read more Lue lisää
Tietotalon sivuilla käytetään evästeitä käytön optimoimiseksi. Lue lisää Voit estää evästeiden käytön selainasetuksista.
Hyväksyn