Iisakin blogikirjoitukset

Personoiduilla laskeutumissivuilla puhuttelet asiakasta eri vaiheissa ostopolkua

14.11.2017 / Iisakki Härmä

Personoiduilla laskeutumissivuilla asiakkaan eteen voidaan nostaa juuri heitä siinä tilanteessa parhaiten puhuttelevat sisällöt ja CTA:t. Jo nähdyt tai muuten epärelevantit sisällöt voidaan piilottaa taustalle, mikä tekee laskeutumissivuista ytimekkäitä ja suoraviivaisia. Markkinoijan kannalta tämä tarkoittaa konversion huomattavaa paranemista, ja lisäksi personoidut laskeutumissivut ovat nykyään huomattavasti helpompi laittaa pystyyn kuin vielä pari vuotta sitten.

Read more Lue lisää

Sisältöjen muotoilu yhä tärkeämpää, mutta se jää usein tekemättä

18.10.2016 / Iisakki Härmä

Kun entistä suurempi osa sisällöistä kulutetaan mobiilissa ja kiireen keskellä, tekstejä ei enää lueta keskittyneesti vaan silmäillen. Tämän vuoksi ei enää riitä, että sisällöntuottajat kiinnittävät huomiota sisältöjen laatuun. Lisäksi pitäisi huomioida entistä enemmän sisältöjen muoto.

Read more Lue lisää

Näillä vinkeillä aloittelijakin nappaa huikeita kuvia

31.05.2016 / Iisakki Härmä

Sosiaalisen median vaatimaa kuvavirtaa ei ole järkeä täyttää kuvapankeista hankituilla kuvilla, ja siksi monella nousee tarve valokuvauksen perustaitojen opetteluun tai kertaukseen. Onneksi perusteet oppii nopeasti ja niillä pääsee jo pitkälle.

Read more Lue lisää

Missä iässä lakkaa uskallus painaa itse kameran liipaisimesta?

11.05.2016 / Iisakki Härmä

Yritysblogejakin kirjoittavat muut kuin kirjoittamisen ammattilaiset. Miksi kynnys valokuvaamiseen on suurempi, pohtii sisältösuunnittelija Iisakki Härmä blogissaan. Iisakilla on pitkä kokemus sisällöntuottamisesta ja valokuvaamisesta, joista hän kirjoittaa Tietotaloon blogiin vastaisuudessakin.

Read more Lue lisää
Tietotalon sivuilla käytetään evästeitä käytön optimoimiseksi. Lue lisää Voit estää evästeiden käytön selainasetuksista.
Hyväksyn