Mobiilisovellus auttaa aikuista ja innostaa lasta. Sen avulla koko perhe voi suunnitella vierailunsa jo etukäteen ja saada enemmän irti päivästä Muumimaailmassa.

Muumimaailma-mobiilisovelluksen tavoite on rikastuttaa koko perheen muumielämystä.
- Haluamme tarjota asiakkaillemme palvelukanavan, joka yhdistää virtuaalimaailman ja todellisuuden. Muumimaailma on seikkailu, josta jokainen kävijä räätälöi omanlaisensa. Sovellus auttaa seikkailun suunnittelussa ja syventää kokemusta, valottaa Muumimaailman hallintojohtaja Jarkko Kuitunen.

Sovellus tarjoaa kohteista taustatietoa, jota ei ole muualta saatavissa. Se auttaa kohteiden valinnassa ja antaa vinkkejä siihen, minne kannattaa suunnata seuraavaksi.
- Vierailu muumitalossa tai Papan laivassa saa uudenlaisen ulottuvuuden, kun vanhempi voi kertoa lapselleen tarinan kohteen takana, Kuitunen kertoo.

Muumiselfien voi lähettää postikorttina

Sovellus tarjoaa uuden ulottuvuuden myös suosittuihin selfieihin lisäämällä kuvaan automaattisesti Muumimaailman logon. Kuvan voi halutessaan jakaa sosiaaliseen mediaan tai lähettää tulostettavaksi Papan fotoon, josta sen voi tulostaa postikorttina.

muumiappinphone-400px.png

Liki-ratkaisu syventää käyntikokemusta seikkailusaaressa

Mobiilisovellus tarjoaa taustatarinoiden lisäksi monipuolista tietoa Muumimaailman kohteista kuten ravintoloista, teatterista ja kaupoista.

- Bluetoothia hyödyntävät beaconit välittävät viestiä kävijän liikkeistä, jolloin tarjottavat sisällöt vaihtelevat vierailijan sijainnin mukaan. Tietoa on tarjolla aina ravintoloiden tarjonnasta muuminäytelmien aikatauluihin ja myymälöiden tarjouksiin, kertoo sovelluksen toteutuksesta vastaavan Tietotalon liiketoimintajohtaja Jari Auranen.

Ensisijaisesti aikuisille kävijöille suunnattu Muumimaailma-mobiilisovellus on ladattavissa ilmaiseksi iOS- ja Android-laitteille App Storesta ja Google Play -kaupasta kesäkuun alusta lähtien.

Mikä Liki on?

Likin idea on lähettää paikkaan sidottuja tilanneviestejä asiakkaan mobiililaitteeseen hänen liikkuessaan esimerkiksi liiketiloissa tai käyntikohteissa. Likin avulla tilat muutetaan markkinointikanavaksi. Sovelluksen lataajalle hyöty syntyy hänen vastaanottaessaan kiinnostavia tarjouksia, löytäessään palvelut nopeammin tai saadessaan syventäviä tuotetietoja.

Siirry tutustumaan Liki-ratkaisuumme

Lisätietoja

Jari Auranen

Liiketoimintajohtaja

puh +358 40 540 6612

Messukokemuksen digitalisointi

Tietotalo ja Messukeskus uudistivat Matka 2015 -messukokemusta Likiä hyödyntävällä mobiilisovelluksella. Kekseliäällä mobiiliratkaisulla haettiin tehoa kasvokkain kohtaamisiin.

Read more Lue lisää

Tutustu Liki-ratkaisuumme!

Likin idea on lähettää paikkaan sidottuja tilanneviestejä asiakkaan mobiililaitteeseen hänen liikkuessaan esimerkiksi liiketiloissa tai käyntikohteissa. Likin avulla tilat muutetaan markkinointikanavaksi.

Read more Lue lisää