Matkamessut 2015 olivat ensi-ilta Liki-mobiilimarkkinoinnin alustalle. Toteutimme Liki-alustaan pohjautuvan Matka 2015-sovelluksen, messukävijän personoituvan ja henkilökohtaiselle oppaalle.

Matka 2015 -mobiilisovellusSisätilapaikannusta hyödyntävällä Liki -ratkaisulla toteutettu Matka-sovellus toi tammikuun Matkamessuilla uusia ulottuvuuksia messukävijöiden ja näytteilleasettajien kohtaamisiin. Sovellus personoitui ammattilaisille ja kuluttajille aktivoiden käyttäjälle sisätilapaikannukseen perustuen herätteitä, arvontoja ja kuponkeja messuvieraan kulkiessa Messukeskuksessa. Näytteilleasettajan heräte, kuponki tai arvona aktivoitui kun käyttäjä kulki hänen esittelypisteen ohi. Kontekstisidonnaisista viesteistä etenkin arvonnat näyttivät konvertoivan osallistumisia erittäin hyvin.

Perjantaina 16.1.2015 pidimme Messukeskuksessa ratkaisun esittelytilaisuuden, jossa kerroimme Likillä toteutettavien sovellusten uusista mahdollisuuksista. Seminaarimme materiaalit voit ladata alla olevan lomakkeen kautta.

Tilaisuuden aiheet:
- Kekseliäillä mobiiliratkaisuilla tehoa kasvokkain kohtaamisiin
- Kun tila muuntuu markkinointikanavaksi
- Beaconit ovat mobiilisovellusten uusi suunta

Matka 2015 -sovellus oli kätevä apuväline messujen kattavan tarjonnan hyödyntämiseen. Sovellus saavuttikin suuren suosion messukävijöiden kesken ja se oli lataustilastoissa Matkailu-kategorian ensimmäisella sijalla sekä Applen AppStoressa että Google Play -sovelluskaupassa.