Tietotalo on Liki-ratkaisulla mukana Helsingin Wanhassa Satamassa 22.–23. syyskuuta järjestettävällä Markkinointiviestinnän viikolla.

Tule osastollemme kokeilemaan iBeacon-teknologiaa hyödyntävää Liki in-store ratkaisua käytännössä ja keskustelemaan, millaisia uusia digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksia teknologia Sinun yrityksellesi tarjoaa. Liki-brändiosasto E19 sijaitsee keskikäytävällä aivan pressin vierestä.

22.9. klo 13:05-13:25 F-sali
Sitouttavan mobiilimarkkinoinnin puuttuva palanen
Miten luot uusia asiakaskohtaamisia ja muutat tilat digitaalisiksi markkinointikanaviksi? Tavoita, vaikuta ja saa asiakas palaamaan. Mobiilimarkkinoinnilla on rooli osana asiakaskokemusta. 
Antti Brunni, digistrategi, Tietotalo

Tänä vuonna tapahtuma pohjautuu innostaviin ja vuorovaikutteisiin areena-konsepteihin, kovimmat keynotet yhteen paikkaan kokoavaan seminaarisaliin ja visuaalisesti uudenlaisiin kohtaamispisteisiin. Ohjelmateemoina ovat Tulevaisuus, Teknologia ja Luovuus. 

Merkitse päivät kalenteriisi ja ilmoittaudu veloituksetta mukaan osoitteessa www.markkinointiviestinnanviikko.fi

Nähdään Wanhassa Satamassa syyskuussa! 

MVV_kirjainsymboli.jpg

Seuraa Twitterissä #getliki tai Liki.io, joissa tuomme ratkaisuja kaupan, terveydenhuollon, matkailun ja käyntikohteiden kontekstisidonnaisiin mobiilipalveluihin hyödyntäen kerättyä ja kuluttajan itsensä antamaa tilannekohtaista asiakasdataa.