Ajankohtaista

Logomo panostaa palvelukokemukseen Tietotalon kanssa

Logomo haluaa erottua tapahtumavieraiden palvelussa ja toimitilapalveluiden tarjoajana hyödyntämällä uusinta teknologiaa. Toteutettu mobiilisovellus tukee Logomon tavoitetta tehdä tapahtumabisnestä täysin uudella tavalla. Sovellus palvelee talossa työskenteleviä ja vierailevia sekä tapahtumien kanta-asiakkaita.

Read more Lue lisää

Suomen Taitoluisteluliitolta ja Tietotalolta mobiilisovellus kansainväliseen Finlandia Trophy Espoo -taitoluistelukilpailuun

Suomen Taitoluisteluliitto ry ja Tietotalo ovat aloittaneet yhteistyön kehittääkseen luistelutapahtumien digitaalista ulottuvuutta.

Read more Lue lisää

Digitaalisten asiakaskohtaamisten aamiainen pe 13.5.

Asiakaspalvelu ei ole enää pelkkää tiskin takana istumista tai puhelinpäivystystä. Asiointi on siirtynyt verkkoon ja mobiiliin, mutta ihminen haluaa edelleen tulla palvelluksi. Jokainen asiakaskohtaaminen rakentaa brändiä, mutta kuinka onnistua monikanavaisuuden kasvaessa?

Read more Lue lisää

Ensimmäisenä mobiilisovellus Pietarin MM-kisoihin

Pohjoismaiden suurin urheilumatkajärjestäjä Event Travel ja Tietotalo ovat aloittaneet yhteistyön urheilumatkojen asiakaskokemuksen kehittämisessä. Tietotalo toteutti mobiilisovelluksen Pietariin jääkiekon MM-kisoihin matkustaville faneille. Sovellus toimii kisaoppaana, josta löytyy kaikki kisoihin liittyvät tiedot ja kisatunnelmat. Sovelluksen sisällöistä, uutisoinnista sekä sosiaalisen median toimista vastaa Leijonafanit ry.

Read more Lue lisää

Asiakasta varten, asiakkaan vuoksi

Tietotalo on mukana syksyn kiinnostavimmissa tapahtumissa.

Read more Lue lisää

Lähes miljoonan suomalaisen asiakaskokemusta kehitetään harppauksin

Tietotalo toteutti Terveystalon Oma Terveys -palveluun uudistuksen. Tietotalo on toiminut pitkään Terveystalon kumppanina digitaalisten palveluiden kehittämisessä.

Read more Lue lisää

Tietotalo mukana edistämässä arktista muotoilua

Design, digitaalisuus ja bisnes yhdistyvät arktisissa olosuhteissa Rovaniemellä 22.-28.2.2015, kun Arctic Design Week valtaa kaupungin.

Read more Lue lisää

Rauhallista joulunaikaa ja liikkumisen iloa!

Tietotalo toivottaa asiakkaille ja yhteistyökumppaneille rauhallista joulua ja onnellista uutta vuotta.

Read more Lue lisää

Näkökulmia asiakaskokemukseen verkossa - Seuraa EPiServer Ascendia torstaina 19.11.!

Olemme mukana EPiServerin asiakas- ja kumppanipäivässä. Osallistu päivän tapahtumiin somekanavissa ja ole mukana keskusteluissa.

Read more Lue lisää

Vau-efektiä myymälään - Katso video elämyksellisestä Rovio Shopista

Interaktiivinen myymälä ja tehostettu brändinäkyvyys. Uuden teknologian avulla asiakaskeskeisyyttä myymälään.

Read more Lue lisää

Markkinointiviestinnän viikon kiinnostavimmat

Markkinointiviestinnän viikko kokosi yhteen Suomen eturivin markkinoinnin tekijät, osaajat ja palveluntarjoajat.

Read more Lue lisää

Tietotalon Liki mukana Markkinointiviestinnän viikolla

Tapahtuma kokoaa syyskuussa Wanhaan Satamaan markkinointiviestinnän ja digitalisaation edelläkävijät ja visionäärit.

Read more Lue lisää

Haku päällä, mobiilikehittäjä!

Mobiilikehittäjän paikka on täytetty! Kiitämme kaikkia hakijoita!

Read more Lue lisää

Tietotalo tuo Muumimaailman käyttöön terävintä mobiiliteknologiaa

Kesäkuun 6. päivä ovensa avanneella Muumimaailmalla on nyt oma mobiilisovellus. Sovellus tukee perheiden vierailua Muumimaailmassa iBeacon-teknologiaa hyödyntämällä.

Read more Lue lisää
29.05.2015

Tietotalosta Premium-tason EPiServer-partneri

Tietotalon pitkäaikainen yhteistyö EPiServerin kanssa syvenee entisestään - Tietotalo on päivittänyt kumppanuutensa Episerverin kanssa Premium Partner -tasolle.

Read more Lue lisää
06.05.2015

Muumimaailma valitsi mobiilisovelluskumppanikseen Tietotalon

Kesäkuun 6. päivä porttinsa avaava Naantalin Muumimaailma lanseeraa oman Muumimaailma-mobiilisovelluksen.

Read more Lue lisää
14.04.2015

Mobiili puhuttaa

Tietotalo on puhumassa kevään kiinnostavimmissa tapahtumissa.

Read more Lue lisää
09.12.2014

Oikea aika. Oikea paikka. Oikeita tekoja.

Tietotalon Liki on henkilökohtaista, paikkatietoa hyödyntävää markkinointia.

Read more Lue lisää
09.12.2014

Messuista enemmän irti

Tietotalon Liki uudistaa kävijöiden messukokemuksen!

Read more Lue lisää

Herätä mobiili eloon!

Liki ratkaisullamme toteutettu Matka 2015 -sovellus oli messukävijän näppärä apulainen jolla messuista sai koko hyödyn irti

Read more Lue lisää
Uusimmat blogikirjoituksemme

Miten erottua käyttäjäkokemuksella, kun kaikki näyttää samalta?

08.11.2016 / Kimmo Alaraudanjoki

Käyttäjä- ja asiakaskokemus ovat keskeisiä menestystekijöitä digitaalisissa palveluissa. Artikkelissa UX-suunnittelija Kimmo Alaraudanjoki kertoo, miten käyttäjäkokemusta voidaan parantaa visuaalisella selkeydellä, sisältökokonaisuuksilla ja toimivalla vuorovaikutuksella.

Read more Lue lisää

Sisältöjen muotoilu yhä tärkeämpää, mutta se jää usein tekemättä

18.10.2016 / Iisakki Härmä

Kun entistä suurempi osa sisällöistä kulutetaan mobiilissa ja kiireen keskellä, tekstejä ei enää lueta keskittyneesti vaan silmäillen. Tämän vuoksi ei enää riitä, että sisällöntuottajat kiinnittävät huomiota sisältöjen laatuun. Lisäksi pitäisi huomioida entistä enemmän sisältöjen muoto.

Read more Lue lisää

Fokuksessa palveluyritysten asiakaskokemus

17.10.2016 / Kimmo Alaraudanjoki

Miten asiakaskokemukseen panostaminen vaikuttaa liiketoimintaan digitaalisessa ympäristössä. Lue UX-konsultti Kimmo Alaraudanjoen blogi digitaalisesta asiakaskokemuksesta.

Read more Lue lisää