Jarnon blogikirjoitukset

Mobiilisovellus on brändin arvokkain markkinointikanava

19.09.2016 / Jarno Malaprade

Tässä blogissa kerron viisi syytä, miksi brändin tulisi rakentaa oma mobiilisovellus ja miten kehitystyössä pääsee liikkeelle nopeasti jo muutaman päivän työpanoksella.

Read more Lue lisää

Murtuvatko markkinoinnin automaation myytit?

19.05.2016 / Jarno Malaprade

Yleisöjen tavoittaminen ja puhuttelu ovat mediamurroksen myötä muuttuneet entistä haastavimmiksi. Markkinoinnin automaatio on yksi keino tukea yleisöjen tavoittamista, mutta tähän ratkaisuun liittyy paljon myyttejä ja väärinymmärryksiä. Tässä kirjoituksessa tarkastelen, mitkä niistä ovat murrettavissa.

Read more Lue lisää

Mobiiliteknologiassa valtava potentiaali

20.10.2015 / Jarno Malaprade

Syksyn ensimmäisessä webinaarissa käsiteltiin mobiiliteknologian mahdollisuuksia ja tulevaisuuden näkymää.

Read more Lue lisää

Markkinoinnin uudet mahdollisuudet

07.05.2015 / Jarno Malaprade

Tässä blogiartikkelissa tehdään katsaus markkinoinnin automaatioon. Voit samalla ladata kattavamman automaatiota käsittelevän materiaalipaketin käyttöösi.

Read more Lue lisää

Sosiaalinen media 2015 ja Flockler

19.03.2015 / Jarno Malaprade

Osallista yleisöt ja tee heistä brändilähettiläitä. Näihin teeseihin kulminoitui Tietotalon kevään ensimmäisen webinaarin anti. Sosiaalisen median menestysreseptissä mixataan nyt laadukasta yrityksen omaa sisältöä yleisön tuottamaan.

Read more Lue lisää

Sisätilapaikannus mahdollistaa uudenlaisen digitaalisen museokokemuksen

16.03.2015 / Jarno Malaprade

Digimarkkinoinnin asiantuntija Jarno Malaprade kertoo kirjoituksessaan, miten moderneilla digitaalisilla ratkaisuilla on mahdollista huomioida museovieraat aiempaa monipuolisemmin.

Read more Lue lisää

Digitaalisen markkinoinnin työkalut - Google Tag Manager

09.03.2015 / Jarno Malaprade

Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija Jarno Malaprade johdattaa lukijat digitaalisen markkinoinnin äärelle.

Read more Lue lisää