CMO - Tietotalo

Antti Brunni on digistrategi, joka kehittää digitaalista asiakaskokemusta työssään yleisötutkimuksen ja muotoilun menetelmiin nojautuen.

puh +358 50 407 2766

Antin blogikirjoitukset

Turhat kuitit ja rikkinäiset kortit väistyvät mobiilimaksamisen tieltä

13.09.2016 / Antti Brunni

Älypuhelimien käytön yleistyminen kuluttajien arjessa laittaa fiksut yritykset miettimään uudelleen mobiililiiketoimintansa. Jatkossa tuotteet ja palvelut pitäisi pystyä myös maksamaan ketterästi mobiiliympäristössä, ja siksi maksamisen ratkaisut ovat parhaillaan nousemassa yhdeksi ajankohtaisimmista aiheista alan bisneksessä.

Read more Lue lisää

Vinkit, joilla parannat kuntasivustosi toimivuutta

06.09.2016 / Antti Brunni

Kuntien verkkopalvelut ovat yleensä valtavia kokonaisuuksia, joissa voi olla jopa tuhansia sivuja. Olemme tehneet pitkään töitä eri kokoisten kuntien verkkoviestinnän ja digitaalisten asiointipalveluiden parissa. Blogissa avaan hyödyllisimmäksi osoittautuneita keinoja, joilla vaikutat kuntasi verkkopalvelun toimivuuteen.

Read more Lue lisää

Vaatimukset kuntien digitaalisia palveluja kohtaan kasvavat

23.08.2016 / Antti Brunni

Kuntien digitaalisiin palveluihin kohdistuvien uusien vaatimusten takana ovat muun muassa EU:n saavutettavuusdirektiivi ja tietoturva-asetus sekä kansalliset kehityshankkeet, kuten palveluväylä. Kaikki tulevat muutokset vaativat joka tapauksessa kunnilta reagointia ja arviointia oman tilanteen osalta.

Read more Lue lisää

Digitaalisuus on muotoilun supervoima

25.02.2016 / Antti Brunni

Rovaniemen Arctic Design Weekin ollessa jo täydessä vauhdissa, pohtii yrityksiä tapahtumassa sparraava Antti Brunni muotoilun ja digitalisaation suhdetta toisiinsa.

Read more Lue lisää

Asiakaskohtaaminen sosiaalisessa mediassa

16.02.2016 / Antti Brunni

Reaaliaikaisuus ja henkilökohtaisuus luovat uusia asiakaskohtaamisia sosiaalisessa mediassa. Tässä tiivistelmässä käsitellään kevään ensimmäisen webinaarin sisältöä eli sosiaalista viestintää, asiakaskohtaamisia ja niitä tukevia välineitä.

Read more Lue lisää

Palvelusta parempaa liiketoimintaa

10.02.2016 / Antti Brunni

Mistä erottaa digiaikana hyvän palvelun? Tuotteiden ja palveluiden välinen perinteinen määritelmä on hiljalleen hämärtynyt. Digitalisaation aikana tuotteita kehitetään yhdessä asiakkaan kanssa ja jätetään varaa personoinnille. Tavoitteena parempi ja syvempi asiakaskokemus.

Read more Lue lisää

Rakkauskirje Episerverille

26.01.2016 / Antti Brunni

Tietotalo on kulkenut vuosia samaa matkaa Episerverin kanssa. Sitoutuminen alustaan on tarjonnut tuottavaa yhteistyötä ja monia kiinnostavia asiakasprojekteja. Tänä päivänä Tietotalo on Episerver premium-partneri ja jo noin puolet liikevaihdosta tulee Episerver-projekteista.

Read more Lue lisää

Kilpailu matkailijan huomiosta

21.01.2016 / Antti Brunni

Sosiaalisen median merkitys matkailumarkkinoinnissa kasvaa vuonna 2016. Seuraavaksi kisa käydään kiinnostavimpien ja tehokkaimpien käyttötapojen ja konseptien välillä, ennustaa Tietotalon markkinointijohtaja Antti Brunni.

Read more Lue lisää

Black Friday ja Cyber Monday - 4 vinkkiä verkkokaupan joulusesonkiin

27.11.2015 / Antti Brunni

Black Friday ylitti odotukset - myynti verkkokaupoissa kuusinkertaistui. Seuraava myyntipiikki koetaan veronpalautusten tipahtaessa tileille ja siitä jouluun asti pitääkin kiirettä. Kokosin neljä vinkkiä, miten varautua jouluruuhkaan verkkokaupassa.

Read more Lue lisää

Tarina on tuotteen juoni

22.10.2015 / Antti Brunni

Parhaimmillaan sisältömarkkinointi vastaa ihmisen tarpeeseen rakentaa merkityksiä.

Read more Lue lisää

Herätä luottamusta ja inspiroi

22.06.2015 / Antti Brunni

Miten asiakkaista pidetään kiinni ja miksi mobiili on avain asiakassuhteiden lujittamisessa? Blogissa pohdintaa kestävän luottamussuhteen syntymisestä ja mobiilin mahdollisuuksista.

Read more Lue lisää

5 vinkkiä verkkosisällön kehittämiseen

06.04.2015 / Antti Brunni

Blogissa kuvatuilla yksinkertaisilla InfoWeb-toiminnoilla saat verkkosisällöstä entistä kiinnostavampaa ja visuaalisempaa.

Read more Lue lisää

Älyä asiakaskohtaamisiin

26.01.2015 / Antti Brunni

Digistrategimme Antti Brunni kirjoitti Marmai.fin blogiin palvelualan murroksesta, digitaalisten majakoiden hyödyntämisestä mobiilisovelluksissa ja kokosi tietoa Matka 2015-sovelluksen hyödyntämismahdollisuuksista.

Read more Lue lisää

Getting smart with clients

22.01.2015 / Antti Brunni

Our digital strategist extraordinaire Antti Brunni wrote a blog for the Finnish Markkinointi & Mainonta publication about the changes in the service industry, using digital beacons and summed up the results from the Matka 2015-app.

Read more Lue lisää

Vastaukset yleisimpiin kysymyksiin beaconeista

13.10.2014 / Antti Brunni

Kaikki mitä sinun tulisi tietää Beaconeista ja niiden mukana tuomista markkinoinnin mahdollisuuksista.

Read more Lue lisää

Oikeaan aikaan, oikeassa paikassa

29.09.2014 / Antti Brunni

Kontekstisidonnaisen viestinnän mahdollisuudet

Read more Lue lisää